וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוהב אדם וחבר אמיתי": סמל עוז דניאל נחטף לעזה ב-7 באוקטובר והוכרז כחלל צה"ל

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 17:42

דניאל, בן 19 מכפר סבא, בנם של אמיר ומירב ואח להדר, יובא מחר למנוחות בבית העלמין הצבאי בעיר. "כל כך הערצתי ואהבתי אותך. אני בטוח שזה אותו דבר כך עם כל מי שזכה להכיר אותך", ספד לו חברו הטוב איתי. "לא יהיה לי עם מי לדבר על מוזיקה וללכת לים"

בווידאו: מאות ליוו את הלוחם נועם אשרם בדרכו האחרונה/שלומי גבאי

סמל עוז דניאל בן ה-19 מכפר סבא, נחטף לעזה על ידי חמאס ב-7 באוקטובר והוכרז כחלל צה"ל - כך עדכנה היום עיריית כפר סבא, העיר בה גדל. עוז, בוגר חטיבת הביניים בר לב ותיכון גלילי, היה "אוהב אדם וחבר אמיתי", כך מעידים משפחתו וחבריו. "הוא היה מוזיקאי וגיטריסט שמאמין בכוחה של המוזיקה לשנות את העולם". עוז, בנם של אמיר ומירב ואח להדר יובא מחר למנוחות בבית העלמין הצבאי שבעיר.

"היית לי לא רק חבר אלא דמות השראה ומשמעותית אצלי", ספד לו חברו איתי. "כל כך הערצתי אותך ואהבתי אותך ואני בטוח שזה אותו דבר כך עם כל מי שזכה להכיר ולאהוב אותך. אני בחיים לא אשכח את שיחתנו האחרונה, 6 שעות בלבד לפני המלחמה הארורה ההיא".

הוא הוסיף: "דיברנו לגבי מתי אתה חוזר לכפר סבא כדי שעוד נחווה יחד מלא חוויות אך לצערי אני מבין שלא יהיה עוד ולא יהיה לי עם מי לדבר על מוזיקה, לא יהיה לי עם מי לשחק ב-Xbox ולא יהיה לי עם מי ללכת לבאולינג ולים".

עוז דניאל. באדיבות המצולמים
עוז דניאל/באדיבות המצולמים

ראש העיר כפר סבא, רפי סער, ספד לעוז: "141 ימים עברו מא ה-7 באוקטובר וכולנו קיוונו שנזכה לבשורות טובות שלצערי לא הגיעו. עוז היה ילד מדהים, תמיד עם הגיטרה והחיוך הכובש. מחר, נלווה את עוז בדרכו האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully