וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסור להתחפש לסינוואר: משרד החינוך פרסם הנחיות לקראת חג פורים

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 13:55

המשרד הנחה את צוותי ההוראה איך לציין את החג מבלי לעורר בהלה בקרב במסגרות החינוך. המורים ישוחחו עם תלמידיהם במטרה לחשוב יחד איתם איך לבחור תחפושת יצירתי ומשמחת. במסגרת הנחיות, תלמיד שיגיע לביה"ס או לגן הילדים בתחפושת שעלולה לזרוע פחד - יתבקש להחליף אותה

חגיגות פורים/ראובן קסטרו

משרד החינוך הנחה היום (ראשון) את צוותי ההוראה בבתי הספר בנוגע לאופי ציון חג פורים במסגרות החינוך, ולא לאפשר הגעת תלמידים בתחפושת שעלולה לעורר בהלה, פחד או פגיע באחר בהתאם למציאות הביטחונית ולמאפייני התקופה הנוכחית.

המשרד המליץ למנהלים ולמורים לקיים שיח עם התלמידים וההורים איך נכון לציין את החג, ולעודד אותם ליטול חלק בשמחת החג, באופן ובסגנון שנכונים להן, מתוך כבוד והכרה בדאגה או בעצב שהן חוות.

במהלך הימים הקרובים, הצוותים החינוכיים ינהלו עם התלמידים שיח על התחפושת שבכוונתם לבחור, במטרה לחשוב יחד איתם איך לבחור תחפושת שתיתן להם ביטוי אישי יצירתי ומשמח, מבלי לסכן את המתחפשים ואת סביבתם.

תחפושת פורים -בית ספר ניר קרית אונו, 14.3.2022. ראובן קסטרו
תחפושת פורים -בית ספר ניר קרית אונו, 14.3.2022/ראובן קסטרו

במסגרת הנחיות שהוציא משרד החינוך הוסיפו כי תלמיד שיגיע לבית הספר או לגן הילדים בתחפושת שעלולה לאיים ולזרוע פחד או לפגוע ברגשותיהם של אחרים - יתבקש, בתאום עם הוריו, להחליף את התחפושת. מוסדות החינוך יעדכנו על כך מראש את ציבור ההורים והתלמידים בבית הספר או בגן הילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully