וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הודעת פיקוד העורף והמענקים - רוב תושבי שדרות עדיין חוששים לחזור לעיר

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 12:22

תושבי העיר שהתפנו ממנה החליטו להישאר במלונות לפי שעה: "מרגישים בשדרות את הפחד של האנשים". חלקם מעידים כי שמעו מבני משפחה ששבו לעיר, כי היא ריקה ועדיין לא חזרה לשגרה. "עדיין יש פיצוצים חזקים, איך אפשר לחיות ככה?"

למרות מענקי החזרה והודעת פיקוד העורף לפיה אפשר לחזור לשדרות, חלק מתושבי העיר עדיין חוששים מחזרה לשם, ומתכוונים להישאר במלונות. "המצב עדיין מפחיד, בשדרות עדיין לא בטוח", הם טוענים.

"אני עדיין מפחדת, כל פיפס או תזוזה של דלת אני קופצת", שיתפה מדלן, תושבת העיר. "אני לא חושבת שבשדרות בטוח. הבת שלי חזרה לשם לפני חודש, ומספרת שמרגישים שם את הפחד של כל אנשים". לדבריה, עד שלא תחוייב לשוב לביתה, בכוונתה להישאר במלון. "עדיין יש צבע אדום לעיתים בשדרות", הוסיפה, "בגלל הפחד והחשש אני מעדיפה שלא לחזור לעיר שלי עכשיו".

עסקים סגורים בשדרות בעקבות מלחמת חרבות ברזל, דצמבר 2023. ראובן קסטרו
"העיר עדיין ריקה". שדרות, בדצמבר/ראובן קסטרו

מפונה נוספת, ברוריה דדון, ששוהה במלון בירושלים כבר מספר חודשים, סיפרה שהעבירה את השבת האחרונה בשדרות אצל ביתה, והבוקר יצאה מהעיר שוב: "העיר עדיין ריקה, לא חזרה עדיין לשגרה". היא שיתפה כי "יש לנו חשש לחזור לעיר באופן קבוע, כי המצב עדיין מפחיד אותי. אתמול היו פיצוצים חזקים ופשוט התעוררנו באמצע הלילה. איך אפשר לחיות בעיר ככה? זה בלתי אפשרי לחזור כרגע לשדרות, החלטתי להישאר במלון. עדיין לא בטוח מבחינתי לחזור לשדרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully