וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק: "יש לעשות מצור על הכנסת במשך שלושה שבועות"

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 11:07

ראש הממשלה לשעבר אמר בתוכנית של ספי עובדיה ויניר קוזין בגלי צה"ל כי דרושים "30 אלף אזרחים שישנו שם יום ולילה באוהלים. כולם צריכים לעשות ככל יכולתם". על מועד הבחירות: "אם מחליטים על בחירות עד סוף מרץ, עדיין אפשר לקיים אותן בחודש יוני וזה קריטי"

כנס עיתון הארץ בנושא המהפכה המשפטית בהשתתפות אהוד ברק/הארץ

ראש הממשלה לשעבר אוהד ברק קרא הבוקר (ראשון) בריאיון בתוכנית של ספי עובדיה ויניר קוזין בגלי צה"ל למצור על הכנסת, במשך שלושה שבועות. "30 אלף אזרחים שישנו שם יום ולילה באוהלים", פירט. "כשנתניהו יבין שאין לו אמון, ששלושה מכל ארבעה אנשים קוראים לו להתפטר, הדבר הזה מחייב בחירות כבר בחודש יוני. הייתי שמח אם יהיו 50 אלף שיצורו על הכנסת, אבל 30 אלף".

רוה"מ לשעבר ברק התייחס בריאיונו על המצב במדינה ועל הרכב הממשלה שלדעתו צריכה להתפטר לאור אירועי 7 באוקטובר: "אנחנו קוראים לכל חבר כנסת, כל ראש מפלגה, כל אזרח במדינה, כל ראש ארגון, לאנשי ההייטק, תנועת הנוער וארגוני המורים לעשות ככל יכולתו".

אהוד ברק בהפגנה נגד המהפכה המשפטית, תל אביב. 24 ביוני 2023. ראובן קסטרו
"יש לעשות מצור על הכנסת במשך שלושה שבועות". אהוד ברק/ראובן קסטרו

ברק המשיך והתייחס לראש הממשלה לשעבר גולדה מאיר שנשאה באחריות והתפטרה מתפקידה אחרי מלחמת יום הכיפורים: "היו בחירות גם ב-73 וגולדה ניצחה. למרות שהיא ניצחה, היא קמה אחרי פרסום דו"ח ועדת החקירה והתפטרה יחד עם דיין מהממשלה".

על מועד הבחירות אמר: "אם מחליטים על בחירות עד סוף מרץ, עדיין אפשר לקיים אותן בחודש יוני וזה קריטי. אני פונה בדרישה לגנץ ואיזנקוט שהם אלה שצריכים להוביל את הדבר הזה ולהודיע על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully