וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש פתחה בבדיקת תקרית ההצלפה במפגין בצומת קפלן

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 11:04

בתיעוד מהאירוע נראה פרש מצליף במפגין שעבר לידו, שבעקבות המכה נפל לקרקע. ההפגנה בתל אביב הוכרזה על ידי המשטרה כלא חוקית, ו-20 מפגינים נעצרו במהלכה. בנוסף, לראשונה מאז 7 באוקטובר, עשתה המשטרה שימוש במכת"זית

המחלקה לחקירות שוטרים פתחה הבוקר (ראשון) בבדיקת התקרית בה תועד שוטר מצליף במפגין במהלך הפגנה נגד הממשלה בצומת קפלן בתל אביב. ההפגנה אמש התקיימה במקביל לשורת הפגנות שהתקיימו במוקדים רבים ברחבי הארץ, ובמהלכה נעשה שימוש במכת"זית נגד מפגינים, לראשונה מאז 7 באוקטובר.

בין השאר הגיעו המוחים להפגנות בקיסריה, בנס ציונה, ברחובות וגשרים וצמתים שונים. במקביל אליהן קיימו משפחות החטופים את עצרתם השבועית בכיכר החטופים בתל אביב.

המשטרה הכריזה כי ההפגנה ברחוב קפלן היא בלתי חוקית, ועצרה 20 מהמוחים במקום. "קבוצת מפגינים, שאינם נמנים עם משפחות החטופים, החליטו לצאת בצעדה לרחוב קפלן והחלו להפר את הסדר, תוך חסימת הכביש", מסרה. "בעקבות החסימות והפרות הסדר הוכרז ע"י קצין משטרה כי ההפגנה בלתי חוקית ועליהם לפנות את הכביש, לאור המשך חסימת הציר ומשלא נשמעו להוראות. במהלך פינוי המפגינים, המשטרה עצרה חמישה חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי.

"אנו רואים בחומרה את הפרות הסדר, הגורמות למשטרה להפנות כוחות שעוסקים במשימות אבטחה ושמירה על בטחון הציבור", עוד נמסר. "נפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר ולא ישמע להוראות השוטרים. משטרת ישראל תאפשר לממש את חופש המחאה אולם לא תאפשר הפרות סדר הפוגעות בגוף או פגיעה בחופש התנועה ועשויות לסכן את שלומו של הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully