וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז 7 באוקטובר: חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית יתכנס בירושלים

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 7:33

במסגרת הכינוס יגיעו מנהיגים יהודים מ-200 קהילות ברחבי העולם, שבביקורם יפגינו סולידריות עם ישראל בצל המלחמה, וידונו בתוכניות לשיקום יישובי העוטף בסיוע יהודי התפוצות. במהלך הכינוס יסיירו ביישובי העוטף, יישמעו עדויות מניצולים וייפגשו עם דובר צה"ל

חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית יפתח הבוקר (ראשון) בירושלים, במהלכו יגיעו מנהיגים יהודים מ-200 קהילות ברחבי העולם, זאת לראשונה מאז 7 באוקטובר. הנציגים מגיעים כדי להפגין סולידריות עם ישראל בצל המלחמה ולדון בתוכניות לשיקום העוטף בסיוע יהודי התפוצות.

במהלך הכינוס, יסיירו מנהיגי הקהילות ביישובי העוטף ויישמעו את עדויות, וייפגשו את דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי, שיגיע במיוחד לכינוס. זאת, במטרה להמשיך לפעול למען מדינת ישראל ולמען החטופים במאבק על דעת הקהל העולמית עם שובם למדינותיהם.

האלוף במיל. דורון אלמוג, יו"ר הסוכנות היהודית. אלדד רפאלי,
דורון אלמוג/אלדד רפאלי

בנוסף, מנהיגי הקהילות יעניקו אות הוקרה לצוות שמוביל את הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית. מאז 7 באוקטובר סייעו נשות הקרן בראשות היו"ר איילת נחמיאס ורבין לכ-8,000 משפחות שיקיריהן נרצחו או נחטפו ולאזרחים שנפצעו מטרור חמאס בדרום ומירי חזבאללה בצפון.

יו"ר הסוכנות היהודית האלוף במיל. דורון אלמוג: "ההתגייסות חסרת התקדים של יהודי התפוצות היא נדבך חשוב בשיקומה של מדינת ישראל ובחיזוק חוסנה של המדינה היהודית היחידה בעולם והחברה הישראלית כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully