וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה חשודים בסחר בנשק ועבירות נוספות נתפסו בג'סר א-זרקא

עודכן לאחרונה: 24.2.2024 / 19:27

המשטרה פשטה על מתחם השייך לגורמים עברייניים בכפר, ותפסה מקלע מסוג קרלו. העצורים, כולם בשנות העשרים לחייהם, חשודים גם בירי ובהשלכת מטענים. הם יובאו להארכת מעצר הערב. מפקד מרחב מנשה: כל סוחר נשק שנעצר יביא לצמצום מספר אירועי הירי

פירוק מצלמות האבטחה במתחם פשיעה בג'סר א-זרקא. דוברות משטרת ישראל
המשטרה מפרקת את מצלמות האבטחה במתחם הפשע בג'סר א-זרקא/דוברות משטרת ישראל

שוטרי תחנת ג'סר אזרקא במחוז חוף בליווי לוחמי יס"מ מנשה וכוחות נוספים פשטו הלילה על מתחם השייך לגורמים עברייניים בכפר, העוסקים על פי החשד בסחר באמצעי לחימה. השוטרים תפסו תת מקלע מסוג קרלו, ועצרו שישה חשודים. בחודשים האחרונים התנהלה בתחנת המשטרה ביישוב חקירה סמויה בעניין הגורמים, החשודים גם בירי בשטח בינוי והשלכת מטענים, במסגרת סכסוך בין עבריינים. בחקירה נאספו ראיות נגד החשודים.

עם ההחלטה על מעבר לשלב החקירה הגלוי, פשטו הלילה השוטרים על מתחם המשפחה ועצרו את החשודים, כולם בשנות ה-20 לחייהם. בנוסף השוטרים פירקו במקום מצלמות אבטחה רבות הפונות למרחב הציבורי ומשמשות החשודים בפעילותם העבריינית. החשודים הועברו לחקירה ובמוצאי שבת, בהתאם לממצאי החקירה, יובאו להארכת מעצר בבית משפט המחוזי בחיפה.

מפקד מרחב מנשה במשטרה, נצ"מ שלומי בן שושן: "מבצע זה הביא למעצר חשודים משמעותיים בעבירה המשפיעה ביותר על תושבי האיזור - סחר באמצעי לחימה. כל סוחר וכל רוכש נשק אשר נעצר יביא בהכרח לצמצום אירועי ירי, ובכך לצמצום נפגעים מירי והגברת הביטחון האישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully