וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק מאבק יחזיר אותם הביתה": משפחות חטופים חסמו את איילון עם "שולחן שבת ריק"

עודכן לאחרונה: 23.2.2024 / 19:54

בני משפחות חטופים חסמו את הכביש ליד מחלף השלום, והציבו שלטים שעליהם נכתב "זו לא שבת בלעדיהם". המשפחות מוחות על מה שהן מכנות "ההתבטאויות המבישות של שר האוצר ושל חברים נוספים בממשלה נגד עסקה", וקוראות לציבור להצטרף למאבקן ולהפעיל לחץ על נתניהו להגיע לעסקה

משפחות חטופים חוסמות את איילון, 23 בפברואר 2024/דנור אהרון

משפחות חטופים חסמו היום (שישי) את נתיבי איילון לכיוון צפון, באזור מחלף השלום, שם הן מקיימות שולחן שבת ריק, ושרות שירי שבת כאשר על כסאות השולחן מוצבות תמונות החטופים. המשפחות הציבו 134 כיסאות ריקים על הכביש. בין השאר משתתפות במחאה בני המשפחות קלדרון, מצגר, מונדר, פלטי-קציר ואור. איתן נמצאים במקום פעילים למען שחרור החטופים.

כחלק מהעצרת הוצבו על הכביש שלטים שעליהם נכתב "מה אם זאת היתה המשפחה שלך?", "זו לא שבת בלעדיהם" ו"רק מאבק יחזיר את החטופים". המשתתפים מוחים על מה שהם מכנים "ההתבטאויות המבישות של שר האוצר ושל חברים נוספים בממשלה נגד עסקה", ודורשות מראש הממשלה בנימין נתניהו "להתעלם משיקולים פוליטיים ולעשות הכול כדי שזו תהיה השבת האחרונה ללא החטופים, ולהביא לעסקה".

משפחות חטופים חוסמות את איילון, 23 בפברואר 2024. עמיר טרקל, אתר רשמי
משפחות חטופים חוסמות את איילון, 23 בפברואר 2024/אתר רשמי, עמיר טרקל

המשפחות קראו לציבור להצטרף אליהן למאבק ולהפעיל לחץ על נתניהו לקבל את ההחלטה. בהודעתן נכתב: "אין ניצחון בלי החזרת החטופים והזמן של החטופים בשבי נגמר. אם לא תהיה עסקה עכשיו נקבל חזרה 134 גופות. נתניהו הפקיר אותם ב-7 באוקטובר, והוא חייב להתעלות מעל לכל שיקול פוליטי, להתעלם מסמוטריץ' ובן גביר ולמלא את חובתו המוסרית להחזיר אותם הביתה. אם לא תהיה עסקה עכשיו, זה הזמן של כל מי שרוצה את החטופים בבית להצטרף אלינו ולשבש את המדינה. רק מאבק יחזיר את החטופים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"כמו במנהרות חמאס"

קידוש בכיכר החטופים, 23 בפברואר 2024/מטה משפחות החטופים

עם רבע פיתה וכף גבינה

במקביל יזם מטה משפחות החטופים הערב כינוס בכיכר החטופים ליד מוזיאון תל אביב לארוחות שישי ושבת "כמו במנהרות החמאס", שכללה רבע פיתה וכף גבינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully