וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיי ניצלו בזכות האקדח, אבל זה רק פלסטר - חייבים למצוא פתרון טוב יותר"

עודכן לאחרונה: 23.2.2024 / 13:45

חנניה בן שמעון, המילואמיניק שנטרל את אחד המחבלים בפיגוע בכביש 1, שיתף במצבו הרפואי: "היום אוכל לדרוך על הרגל". בנוסף ביקש שלא ישתמשו בפציעה שלו לקידום שיח מפלג או תוקפני: "ראיתי שימוש של שרים מסוימים בשמי על מנת לקדם אינטרסים אידיאולוגיים-פרטיים"

בווידאו: חנניה בן שמעון שניטרל את המחבלים בפיגוע בכביש 1 22.02.24/שלומי הלר

חנניה בן שמעון, המילואימניק שניטרל את אחד המחבלים ונפצע בפיגוע הרצחני בכביש 1, פרסם היום (שישי) פוסט בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר) ועדכן במצבו: "אני שמח לעדכן שהמצב ממשיך להשתפר והיום עוד אוכל לדרוך מעט על הרגל, תפילותיכם נענות".

עוד הוסיף חנניה: "בנושא דומה אך שונה, לאחר שהסתובבתי בכל מיני ציוצים ופוסטים שמזכירים אותי, אני מבקש לא להפוך את הפציעה שלי וכביכול מעשה הגבורה לכלי לקידום שיח מפלג או תוקפני. ראיתי פוסטים שתוקפים את חברי הממשלה שבירכו אותי ואיחלו להחלמתי, על עצם כך שמשתמשים בי כגיבור כשצריך וזורקים בצד כשאני מבקש זכויות בתור הומו וראיתי שימוש של שרים מסוימים בשמי על מנת לקדם אינטרסים אידיאולוגיים-פרטיים".

"אני אכן הומו חסר זכויות בסיסיות לעיתים, ויש לי בטן מלאה וחוסר הסכמה משווע על חלק מהנושאים המרכזיים בחיים אפילו עם ההורים שלי, שלא לדבר על נבחרי ציבור כאלו ואחרים. ובכל זאת את הדיונים והוויכוחים הללו אני משתדל תמיד לנהל באופן מכבד שאינו יורד לפסים אישיים, ואשמח שכך גם יהיה בשמי. ולגבי קריאות שרים לחשיבות הנשק האישי ועוד, אינני מתווכח על חשיבות הנשק והאקדח שלי, חיי ניצלו בזכותו. אך לפני שצריך לנופף בכך, הפוליטיקאים צריכים למצוא גם פתרון טוב יותר, כי אקדח זה פלסטר, ולא יכול להיות הפתרון, בטח לא במלכודות מוות כאלה, בפקקים", אמר.

בפיגוע הקשה בכניסה לירושלים נרצח מתן אלמליח ושמונה נוספים נפצעו, ביניהם אישה בהריון שנפצעה באורח קשה. אתמול, שיתף חנניה במה שקרה ממיטתו בבית החולים: "אמא לקחה אותי לעבודה שלי כמאבטח טיולים, נמנמתי קצת ברכב והתעוררתי לקול של צרור. הייתי בעזה, ושמעתי לא פעם צרורות כאלה. התעוררתי והבנתי בדיוק מה קורה".

המפגש המרגש ביחידת הטראומה בהדסה עין כרם בין אריק בן שמעון, לבנו חנניה שנפצע בפיגוע במחסום א-זעים/מערכת וואלה!

חנניה הכאוב המשיך ופירט בצלילות מדהימה על אותן שניות. "ראיתי מימין לי את המחבל יוצא עם רובה M16, אמא שלי צרחה את השם שלי, והתחלתי 'לתפעל'. יריתי כדור אחד בתוך הרכב כדי לתת מכה ראשונית, אני קצת מחרט על זה כי זה לא היה מאוד אפקטיבי. יצאתי מהרכב ויריתי עוד שניים שלושה כדורים לעבר המחבל שהיה עם הגב אלי, הייתי בטוח שהוא כבר נהרג. איגפתי אותו משמאל ואז ראיתי מחבל נוסף".

זירת פיגוע ירי, מעלה אדומים, 22 בפברואר 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
זירת הפיגוע בכביש 1/פלאש 90, חיים גולדברג
כלי נשק ששימשו את המחבלים,זירת פיגוע ירי, מעלה אדומים, 22 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
כלי הנשק ששימש את אחד המחבלים בפיגוע בכביש 1/דוברות משטרת ישראל

"בשלב הזה הצטרף עוד גיבור, שיצא מהרכבים למטה עם האקדח שלו, הוא חטף מהמחבל השני צרור", חנניה ממשיך לספר. "חשבתי שאני אוכל להפתיע את המחבל אבל הוא זיהה אותו רץ עם האקדח, וירה עליו צרור. כנראה הוא נתקל במעצור כי הספקתי להשיב באש, בערך עשרה כדורים, הוא נפל. אמרתי לעצמי 'זהו נגמר האירוע' והתיישבתי בכאבים במקומי. פתאום אני רואה שאחד המחבלים שנפצע ביד, מכוון עליי רובה מטווח 0, לא הבנתי איך הוא לא מת. בשלב הזה כבר נגמרו לי הכדורים ברובה, אך מתוקף תפקידי כמאבטח טיולים אני מחויב להסתובב עם עוד מחסנית. יריתי עוד שני כדורים ואז הגיע שוטר שרדף אחריו וחיסל אותו בעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully