וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 שנים לאחר הקמתה: תחנת "משטרת שכונות" תקרא "ת"א דרום"

עודכן לאחרונה: 23.2.2024 / 3:29

תחנת שכונות הוקמה בשנת 1984 והקמתה הייתה במסגרת פריסה מחודשת של יחידות מחוז ת"א ונבעה מהרצון להנגיש שירותי משטרה לתושבי האזור. בשנת 2024 הוחלט לשנות את שם התחנה ל'תל אביב דרום', רעיון שנולד מקרב שוטרי התחנה לאור שינוי והתפתחותן של השכונות בדרום ת"א

תחנת תל אביב דרום. דוברות משטרת ישראל
תחנת תל אביב דרום/דוברות משטרת ישראל

50 שנים לאחר הקמתה, תחנת "משטרת שכונות" תיקרא החל מהיום (שישי) "משטרת ת"א דרום".
אמש התקיים טקס שינוי השם של תחנת שכונות, במעמד השר לביטחון לאומי, מפכ"ל המשטרה, ממ"ז ת"א, ממ"ז חוף, ממ"ר איילון, ר' אגף סל"ע של עיריית ת"א-יפו, מת"חים של התחנה לדורותיהם, מפקד תחנת ת"א דרום (שכונות) ושוטרי התחנה.

תחנת שכונות הוקמה בשנת 1984, מפקדה הראשון היה ניצב (בדימוס) יאיר יצחקי, הקמתה הייתה במסגרת פריסה מחודשת של יחידות מחוז ת"א ונבעה מהרצון להנגיש שירותי משטרה לתושבי האזור.

בשנת 2024 הוחלט לשנות את שם התחנה ל'תל אביב דרום', רעיון שינוי שם התחנה נולד מקרב שוטרי התחנה, לאור שינוי והתפתחותן של השכונות בדרום ת"א.

שוטרי התחנה ימשיכו לתת את השירות המיטבי לתושבי הגזרה, להילחם בתופעות פשיעה והקניית תחושת הביטחון.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בטקס שינוי השם של תחנת שכונות למשטרת ת"א דרום. דוברות משטרת ישראל
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בטקס שינוי השם של תחנת שכונות למשטרת ת"א דרום/דוברות משטרת ישראל
המפכ"ל קובי שבתאי בטקס שינוי השם של תחנת שכונות למשטרת ת"א דרום. דוברות משטרת ישראל
המפכ"ל קובי שבתאי בטקס שינוי השם של תחנת שכונות למשטרת ת"א דרום/דוברות משטרת ישראל

השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר: "פעלתי רבות ואפעל לקדם ולשפר את התנאים לכם, השוטרים, שכה יקרים ללבי, הבאנו תקציב חסר תקדים במטרה לעלות את השכר והתנאים. יש לנו עוד כברת דרך אבל אנו נמשיך להילחם עבורכם ולא נחדל עד שכל שוטר במדינת ישראל יקבל את התנאים להם הוא זכאי. אתם, השוטרים, אלו שמעניקים לכל אזרחי ישראל את אותה תחושת ביטחון שכה חשובה לחוסנה הלאומי של מדינת ישראל, ועל כך נתונה לכם תודתי ובטוחני, שתודת כל תושבי מדינת ישראל".

המפכ"ל יעקב שבתאי: "הרעיון לשינוי שם התחנה הגיע מקרבם של המשרתים בה ולפיכך אין לי ספק שהשינוי הסמלי יחזק את הלכי הרוח, תחושת השייכות והגאווה של השוטרים והמפקדים. מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר, מפקד התחנה, סנ"צ שלומי בן שטרית, שוטרים וקצינים יקרים, אני גאה בכם וסומך עליכם!".

איתמר בן גביר ושוטרים בטקס להחלפת שם תחנת שכונות לתל אביב דרום. דוברות משטרת ישראל
איתמר בן גביר ושוטרים בטקס להחלפת שם תחנת שכונות לתל אביב דרום/דוברות משטרת ישראל
מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר. דוברות משטרת ישראל
מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר/דוברות משטרת ישראל

מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר: "היום, הוא יום חג! לאור רצונם של שוטרי התחנה המהווים את ליבה הפועם, הוחלט על שינוי שמה של התחנה ומהיום תיקרא - תחנת משטרת "תל אביב דרום" (תא"ד). מי ייתן ושינוי זה יביא עמו ברכה והמשך עשייה איתנה ועניפה לתושביה ומבקריה. אבקש להודות במעמד זה לשר לביטחון לאומי ולמפכ"ל המשטרה על ההירתמות למהלך, והקשב לרחשי ליבם של השוטרים והמפקדים. לכם שוטרי ומפקדי התחנה והעומד בראשה סגן ניצב שלומי בן שיטרית, תודה על העשייה הבלתי שגרתית והמאומצת בכל שעות היממה למען תושבי האזור. אסיים באיחולי הצלחה ובברכת - "בזה המקום, תהיה ברכה ושלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully