וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעדר שנתקע עם רכבו ליד כביש 1 אותר ללא רוח חיים לצד פסי הרכבת

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 22:05

הנעדר אותר שלושה ימים אחר שנעלם בסיוע עמותת "יחידת הכלבנים". בצילומי האבטחה הוא נראה לאחר שנעצר עם רכבו בצד הכביש המהיר, חצה אותו וטיפס על הגדר של הרכבת, שככל הנראה פגעה בו בזמן שניסה להגיע לרציף האוטובוסים מהעבר השני של הפסים

עיישלה, כלבה של יחידת הכלבנים. דוברות יכ"ל, אתר רשמי
כלבה של יחידת הכלבנים/אתר רשמי, דוברות יכ"ל

אדם בן 47 שהיה נעדר במשך שלושה ימים אותר היום (חמישי) ללא רוח חיים לצד פסי הרכבת לא רחוק ממחלף שפירים. הוא אותר בסיוע עמותת "יחידת הכלבנים" מכפר תפוח בשומרון, העוסקת בין השאר באיתור נעדרים.

אתמול דווחה המשטרה למשפחה על איתור רכבו של הנעדר על כביש 1, בדרך לתל אביב. המשטרה הפעילה מסוק וכלב משטרתי בניסיון לחפש אחריו, אך לא הצליחה לאתר ממצאים נוספים. המשפחה ביקשה את סיוע העמותה, שפגשה היום את בני המשפחה במקום שבו אותר הרכב. מבדיקות שנערכו במצלמות האבטחה התגלה שהנעדר יצא מרכבו לצד הכביש המהיר והרים את מכסה המנוע, לאחר שככל הנראה נתקע בדרכו לעבודה. לאחר מכן הוא חצה את כביש 1 וטיפס על הגדר שלפני פסי הרכבת. על פי ההשערה, הוא נפגע על ידי הרכבת כאשר ניסה לחצות את הפסים לכיוון רציף האוטובוסים, החניון ובית הקפה שמהעבר השני. הצותים של "יחידת הכלבנים" פעלו בשטח מיוער בצד המזרחי של הכביש עם כלבי גישוש. צוות אחר נשלח לצד הצפון מערבי של הכביש. הנעדר אותר במרחק של כמה מטרים מהפסים, בעשבים שלצד המסילה.

  • עוד באותו נושא:
  • נעדרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully