וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיית הנשיא על מעשי האונס של חמאס: "זוועות שהוצגו לעיני כל העולם"

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 18:54

מיכל הרצוג נפגשה עם סגל ותלמידי UCLA, שהגיעו לביקור סולידריות בישראל והתייחסה לדוח המרכז עדויות למעשי האונס והתקיפה המינית של חמאס בבוקר 7 באוקטובר. "הדוח שמתאר בפירוט את האלימות קורע את הלב"

בווידאו: מיכל הרצוג, רעיית נשיא המדינה, בנאומה הערב בטקס לציון 40 שנה לארגון ׳שתיל׳/מערכת וואלה

רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג, נפגשה היום (חמישי) עם סגל ותלמידי UCLA, שהגיעו לביקור סולידריות בישראל, ודיברה על מעשי האונס שביצעו מחבלי חמאס. בשיחתם, רעיית הנשיא התייחסה לדוח של איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות פגיעות מיניות בישראל (ARCCI), המרכז עדויות למעשי האונס והתקיפה המינית של חמאס בבוקר 7 באוקטובר.

"אנחנו, נשים ישראליות, נשים יהודיות, הרגשנו נבגדות על ידי השתיקה מחרישת האוזניים של ארגוני זכויות האדם וארגוני זכויות נשים ברחבי העולם", אמרה מיכל הרצוג בשיחתם. "הם לא הגיבו או התייחסו לזוועות 7 באוקטובר בשום אופן או מסגרת. תמיד נשאלנו- איפה ההוכחות, תראו לנו ראיות. זאת למרות שאנחנו יודעות שבראש ובראשונה יש להאמין תמיד לקורבנות ולשורדות. יתרה מכך, ישנן עדויות רבות: זו הייתה סדרת אירועים שצולמה והוקלטה בצורה מזעזעת. הזוועות הוצגו לעיני כל העולם ומבצעיהן התהדרו בהן".

מפגש רעיית הנשיא עם סגל ותלמידי UCLA. מעיין טואף/לע״מ, אתר רשמי
"אנחנו, נשים יהודיות, הרגשנו נבגדות על ידי השתיקה מחרישת האוזניים של העולם". מפגש רעיית הנשיא עם סגל ותלמידי UCLA/אתר רשמי, מעיין טואף/לע״מ

רעיית נשיא המדינה הדגישה, "הדוח שפורסם אתמול קורע את הלב. הוא מתאר בפירוט את האלימות המגדרית, העדים, והראיות. זה דוח שצריך שכל העולם יקרא, שארגונים כמו UN Women יבינו מה באמת קרה. אני מקווה שעם גיבוי של דוחות כאלה ועדויות מאנשים ונשים מלאות אומץ - העולם סוף סוף יבין מה התרחש שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully