וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שוהים בלתי חוקיים נעצרו בחשד לגניבת רכבים

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 15:25

הלוחמים עצרו את החשודים בשלושה מוקדים שונים. במחנה 'עופר', צעיר ניסה לפרוץ את המחסום, נעצר והתברר שהרכב נגנב מהיישוב תמרת. באירוע אחר, רכב שחלונו האחורי שבור החשיד את הכוחות ולבסוף החשוד נעצר. בגזרת מרכז, נהג הרכב נעצר במחסום רנתיס לאחר שנהג ללא רישיון

לוחמי מג"ב בגזרת עוטף ירושלים ובגזרת מרכז עצרו הלילה (חמישי) שלושה שוהים בלתי חוקיים בחשד לגניבת רכבים.

בגזרת עוטף ירושלים, התקבל דיווח במעבר 'עופר' על רכב חשוד לכיוון ירושלים. לוחמי מג"ב במעבר נערכו להגעתו והרימו את הבולדרים. בעת הגעתו של הרכב למעבר, הנהג לא נשמע להוראות הלוחמים, פרץ שלושה חסמים והתנגש בבולדרים. החשוד נהג הרכב, בן 23 שוהה בלתי חוקי תושב חברון, נעצר והועבר להמשך חקירה באגף החקירות והמודיעין של מג"ב עוטף ירושלים. בבדיקה שביצעו הלוחמים עלה כי הרכב נגנב מיישוב תמרת.

זירת האירוע במחסום 'עופר', 22 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
זירת האירוע במחסום 'עופר', 22 בפברואר 2024/דוברות משטרת ישראל

אירוע נוסף התרחש בש"ג היישוב בית חורון, בעוד רכב שחלונו האחורי שבור הוחשד על ידי חיילי המילואים של היישוב. צוות מג"ב שנכח בסמוך למקום, הגיע ומצא כי הרכב גנוב. נהג הרכב, בן 20 שוהה בלתי חוקי תושב ג'נין, נעצר.

בגזרת מרכז, פעלו לוחמי מג"ב במחסום רנתיס לאתר אחר רכב חשוד שבדרכו למעבר. טרם הגעת הרכב למחסום, זיהה נהג הרכב את החסימה וניסה לברוח. הלוחמים הצליחו לחסום את הרכב, ועצרו את נהג הרכב, בן 30 שוהה בלתי חוקי תושב רנתיס, ללא רישיון נהיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully