וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל ישראל ערבים זה לזה": חברי קיבוץ סעד וארז יקלטו בקרית גת

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 12:53

לאחר הקליטה של קיבוץ ניר עוז בעיר, אמש נפגשו נציגי העיר יחד עם חברי הקיבוץ סעד במטרה לקדם גם את קליטתם. ראש עיריית קרית גת, אבירם דהרי: "אנחנו שמחים שיש לנו את היכולת להעניק מעטפת חינוכית איכותית". סגניתו: "נעשה הכול כדי להנעים את זמנכם"

נציגי קיבוץ סעד שבמועצה האזורית שדות נגב נפגשו אמש (רביעי) עם ראש העיר קרית גת, אבירם דהרי, סגנית ראש העיר, מוריה זגורי ומנכ"ל חברת יפתח לפיתוח קרית גת, מאיר וזאנה.

הפגישה התקיימה בעקבות החלטתם של חברי הקיבוץ להיקלט בעיר, כפי שעשו חברי קיבוץ ניר עוז. בקשה זו של קיבוץ סעד, מגיעה כשבועיים לאחר שגם חברי קיבוץ ארז, שבשער הנגב, הודיעו גם הם על החלטתם להיקלט בעיר.

ראש עיריית קרית גת, אבירם דהרי אמר: "אחרי הקליטה המוצלחת של קיבוץ ניר עוז וארז, שבחרו להתגורר בעיר, אנו זוכים לקלוט עוד קהילה קיבוצית מהעוטף, שבחרה בעירנו ועוברת לגור בכרמי גת.

ילדי סעד, הקיבוץ הדתי הראשון שהוקם בישראל על ידי ילידי הארץ, ישתלבו במערכת החינוך שלנו ואנחנו שמחים שיש לנו את היכולת להעניק להם מעטפת חינוכית איכותית ולחבק אותם בחום בגנים ובבתי הספר, ולממש הלכה למעשה את הערך שהטביעו חז"ל: "כל ישראל ערבים זה לזה".

נציגי קיבוץ ארז וסעד נפגשו עם נציגי קרית גת לקדם את הקליטה לעיר, 22 בפברואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נציגי קיבוץ ארז וסעד נפגשו עם נציגי קרית גת לקדם את הקליטה לעיר, 22 בפברואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוריה זגורי, סגנית ראש העיר ומי שמתכללת את קליטת מפוני העוטף בקרית גת: "קרית גת, על כל תושביה הוכיחו כי הם כר פורה לישראליות מאוחדת עם בחירתם של עוד שני קיבוצים לעבור ולחיות כאן בעיר. לאחר הצלחת קליטת ניר עוז, מודיעים גם קיבוץ ארז וסעד על רצונם לחיות כאן, ולהיקלט במערכות העירוניות שלנו. תושבי סעד וארז היקרים אנו נעשה הכול על מנת להנעים את זמנכם ולוודא כי תצמחו כאן לתפארת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully