וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: תושב בת ים בן 83 נעצר בחשד שדקר את אשתו למוות

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 7:20

האישה בת ה-72 פונתה לבית החולים וולפסון שבעיר, שם נקבע מותה. עם מעצר החשוד, שוטרים שהגיעו לזירת הדיקרה ברחוב הציפורנים של העיר חוקרים את נסיבות המקרה

דקירה ברחוב דגניה, 18 בינואר 2024/תיעוד מבצעי מד"א

תושב בת ים בן 83 נעצר הלילה (חמישי) בחשד שדקר את אשתו בת ה-72 ברחוב הציפורנים בבת ים. היא פונתה למרכז הרפואי וולפסון כשמצבה מוגדר אנוש, שם נקבע מותה. ההרוגה נדקרה בבטנה כמה פעמים. בני הזוג לא היו מוכרים למשטרה ולא התקבלו בעבר דיווחים על אירועי אלימות בביתם. עם מעצרו של החשוד, כוחות המשטרה שהגיעו לזירת הדקירה החלו לחקור את נסיבות המקרה.

פארמדיקית מד"א הילה פילוסוף וחובש רפואת חירום במד"א דניאל גיאת סיפרו: "הפצועה שכבה כשהיא מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא דופק וללא נשימה, מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עצירת דימומים, עיסויים, הנשמות ומתן תרופות אך לצערנו הפציעה שלה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותה".

בת 72 נדקרה למוות בבת ים, בן זוגה הקשיש נלקח לחקירה.. מד"א
בת 72 נדקרה למוות בבת ים, בן זוגה הקשיש נלקח לחקירה./מד"א
בן 25 נפצע קשה לאחר שנדקר בקטטה בפאב בבת ים, דצמבר 2014. אלירן אביטל
פינוי פצוע דקירה, ארכיון/אלירן אביטל

לפני כמה ימים, חאלד חוסיין, בן 50, נרצח ביריות בדיר חנא שבגליל התחתון. בנו, בן 21 נפצע באירוע באורח קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותם למרכז הרפואי צפון בפוריה. בן ה-50, שהיה פצוע באורח אנוש, פונה תוך פעולות החייאה. מותו נקבע בבית החולים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. מהמשטרה נמסר כי הרקע למעשה הוא סכסוך עברייני בין שתי המשפחות.

לאחר הירי, חובש רפואת חירום במד"א מוחמד שאהין סיפר: "שני הפצועים, שסבלו מפציעות חודרות ומדממות בגופם, שכבו ברחוב כשאחד מהם מחוסר הכרה והשני בהכרה. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים, כשמצבו של אחד מהפצועים קריטי, וביצענו בו פעולות החייאה, ומצב הפצוע השני קשה".

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully