וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות באשדוד: ראש העיר ינסה לגבור על הצמד שהפתיע

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 11:27

יחיאל לסרי ינסה לזכות בקדנציה נוספת כשמנגד, סגנו שמעון כצנלסון שהוביל בכמות המושבים במועצה חבר לברק סרי שהודיע ברגע האחרון על פרישה מהמרוץ לראשות העיר. לסרי קיבל רוח גבית לאחר פרישת המועמד מש"ס וינסה להכריע כבר בסיבוב הראשון

הבחירות באשדוד היו אמוצינליות מהרגע הראשון. לא פחות מחמישה מועמדים העמידו עצמם לבחירות שמתקיימות היום לראשות העיר ולמועצה כשבראש עומד ראש העיר המכהן יחיאל לסרי שרוצה לזכות בקדנציה נוספת.

יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד. שרון גבאי, אתר רשמי
יחיאל לסרי/אתר רשמי, שרון גבאי

מולו עומד הצמד שמעון כצנלסון וברק סרי. האחרון הסיר את מועמדותו ברגע האחרון בניסיון לגרור את לסרי לסיבוב שני, שם כהונתו הנוספת עשויה להיות בסכנה. כצנלסון הוא סגן ראש העיר ובבחירות הקודמות קיבל לא פחות משישה מושבים והיה הסיעה הגדולה ביותר. במסגרת הסכם הרוטציה ביניהם הוחלט כי אם ייבחרו, כנצלסון, מקורבו של אביגדור ליברמן, יכהן כראש עיר במשך 4 שנים וסרי, מקורבו של אריה דרעי, יכהן בשנה החמישית.

שמעון כצנלסון וברק סרי. ללא, אתר רשמי
שמעון כצנלסון וברק סרי/אתר רשמי, ללא

אנחת רווחה נשמעה מצידו של לסרי לאחר שאבי אמסלם מש"ס, שגם כן החזיק בשישה מושבים במועצה, הסיר גם הוא את מועמדותו לראשות העיר - והעביר את תמיכתו בלסרי בבחירות הקרובות. יחד עם תמיכת המפלגות החרדיות האשכנזיות, לסרי צפוי להוביל בבחירות כשהשאלה שנותרה היא האם יצליח להכריע בסיבוב הראשון ולקבל יותר מ-40 אחוזי תמיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully