וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי נגד ברביבאי: תל אביב יוצאת לבחור

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 12:12

ראש העיר המיתולוגי רוצה קדנציה שישית במספר כדי לסגור יותר מ-30 שנות כהונה. מולו ניצבת האלופה הראשונה בצה"ל והשרה לשעבר אורנה ברביבאי שתנסה להפתיע ולנצח בבחירות ב"עיר ללא הפסקה"

העיר שלא ישנה לרגע יוצאת היום (שלישי) לבחור בבחירות לרשויות המקומיות. ראש העיר תל אביב רון חולדאי, שמכהן בתפקיד מאז 1998, ינסה לזכות בקדנציה שישית ברציפות ולסגור יותר מ-30 שנות כהונה. חולדאי צירף בקמפיין הבחירות את מי שהיה יריבו בבחירות הקודמות, חבר הכנסת לשעבר אסף זמיר, לשמש כמספר 2 ואולי אף להיות האיש שיירש את חולדאי ביום שיחליט לפרוש.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב. אייל נבו, אתר רשמי
רון חולדאי/אתר רשמי, אייל נבו

חולדאי ביקש להתרחק ככל הניתן ממראית עין של פוליטיזציה וגריפת הון פוליטי מהאסון. מאז תחילת הלחימה ועד לאחרונה הרחיק ממנו את היועצים הפוליטיים, השאיר אותם על הולד. במקום זאת, החליף את השבתות בקפלן בשבתות בשאול המלך, בעצרות לשחרור החטופים. הניסיון להראות מעורבות במאבק אחד התחלפה באחד אחר. התוכנית שעלתה לאוויר שבוע בדיוק לפני הטבח בעוטף ונגנזה מיד אחריו עשויה לאותת על הכיוון שאליו יילך. לאחר צירופו של זמיר, פתח רשמית את הקמפיין. "תל אביב חייבת להישאר תל אביב", נכתב במודעות תחת תמונתו. אז דיברו בביטחון על ניצחון. היום הם אולי אופטימיים, אבל מסתייגים מאמירות נחרצות, משתדלים להימנע משאננות.

אורנה ברביבאי, מועמדת יש עתיד לראשות עיריית תל אביב יפו. צילום:אילן בשור, אתר רשמי
אורנה ברביבאי/אתר רשמי, צילום:אילן בשור

מול חולדאי עומדת השרה לשעבר והאלופה הראשונה בצה"ל אורנה ברביבאי. הח"כית לשעבר פרשה מהכנסת, שם כיהנה מטעם יש עתיד, והחליט להתמודד לראשות העיר בניסיון להדיח את חולדאי מכיסאו. ברביבאי מנסה לעורר את סנטימנט המחאה אצל תושבי מוקד ההפגנות הישראלי. לרכוב על הגל של שנת החסימות, השיבושים והקריאות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שזכרונה התעמעם בבואו של אירוע גדול הרבה יותר. וליצור הקבלה בין הארצי למקומי. נתניהו = חולדאי. אם ישראל צריכה מנהיגות חדשה, במה שונה תל אביב? שואלת ברביבאי ברצף סרטוני בחירות. זו הסיסמה המרכזית והקלף שאיתו היא סבורה שתוכל, אולי, לייצר לעצמה סיכוי לגרוף את כל הקופה.

בתל אביב מתמודד עוד מועמד נוסף לראשות העיר. יובל צלנר, חבר הכנסת לשעבר מטעם קדימה, שרץ מטעם תקווה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully