וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצצות מרגמה וכדור טנק: עובד קבלן באוגדת עזה גנב אמצעי לחימה משטח צבאי סגור

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 14:15

שי קבסה, בן 27 מקרית גת, שהה במסגרת עבודתו בשטחי כינוס ובסיסים צבאיים מאז 8 באוקטובר. על פי כתב האישום, את אמצעי הלחימה שגנב הוא החביא ליד בית הוריו ובתא המטען של רכבו

גדוד 53 באוגדת עזה. דובר צה"ל
לחימה באוגדת עזה, 9 באוקטובר 2023/דובר צה"ל

שי קבסה, תושב קרית גת בן 27, הואשם היום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, שגנב אמצעי לחימה
בעת שעבד כעובד קבלן באוגדת עזה. הפרקליטות, שמייחסת לקבסה עבירות של גניבת נשק, נשיאה והובלת נשק והחזקת נשק, ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים נגדו.

קבסה עבד בחברה המספקת שירותי קבלן למשרד הביטחון והצבא, ובמסגרת זו, מאז 8 באוקטובר, הוא עבד בתחומי אוגדת עזה הסגורים. לצורך עבודתו הוא הורשה להיכנס למרחב שהוכרז שטח צבאי סגור, ושהה בין היתר בתוך בסיסיים צבאיים ובשטחי כינוס. בכתב האישום נטען כי כך, בעת עבודתו, גנב בין היתר כדור טנק, פצצת מרגמה ופצצות תאורה, הניח אותה עם כלי העבודה ולקח אותם עם הרכב שהעמידה החברה לרשותו. את כלי הנשק הגנובים הוא החביא בסמוך לבניין מגורי הוריו בקריית גת ובתא המטען של רכבו. הוא נעצר לפני כשבועיים.

"המשיב, ניצל את העובדה שיש לו אישור כניסה לשטח צבאי סגור, בתקופה בה מנהלת המדינה באמצעות הצבא מלחמה וגנב משם אמצעי לחימה, שבכוחם להמית אדם", נכתב בבקשה להאריך את מעצרו. "המשיב לא הסתפק בכך, ולקח את האמל"ח סמוך למקום מגורים של הוריו, שם החביאם ובהמשך השאיר את הנשקים ברכב ללא שום טיפול, דבר אשר סיכן את השכנים המתגוררים באזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully