וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר נגד נתניהו: "זאת טעות לשלוח את ראש המוסד להתרפס ולנהל מו"מ עם חמאס"

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 11:19

השר לביטחון לאומי מתח ביקורת ברדיו צפון על החלטות ראש הממשלה על ניהול המגעים לעסקת החטופים: "אנחנו לא צריכים לנהל איתם מו"מ, אנחנו צריכים להרוג אותם"

בעקבות אמירת סמוטריץ' משפחות החטופים קוראות להפגין בקריה/מערכת וואלה!

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מתח היום (רביעי) ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעניין המשא ומתן על עסקת החטופים, וקרא שלא לקיים מגעים עם חמאס כלל.

"ראש הממשלה עושה טעות שהוא שולח את ראש המוסד להתרפס בכל מיני מקומות ולבקש על נפשנו, לא מנהלים משא ומתן עם החמאס", אמר בן גביר בריאיון לגדי נס ברדיו צפון 104.5fm.

"יש הרבה דברים טובים שנתניהו עושה, הוא לא נכנס לעסקה מופקרת וגם קיבל את עמדתי בנוגע להגבלות, אבל יש גם טעויות ואם אתה שואל אותי אנחנו לא צריכים לנהל איתם מו"מ, אנחנו צריכים להרוג אותם, לעצור את הדלק, לא צריך להיות מעבר הומניטרי. בסופו של דבר צריך להגיד שכשהם מקבלים [סיוע] הומניטרי אז גם אנחנו צריכים לקבל את [הסיוע] ההומניטרי שלנו. הם ביקשו לבקר את הנוח'בות, אני גם רוצה לראות את התינוקות שלנו, את משפחת ביבס, את הגברים, החיילים", הוסיף.

האזינו לריאיון ברדיו צפון

השר לביטחון לאומי גם גיבה את שותפו למפלגה, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שאמר אתמול כי החזרת החטופים "היא לא הדבר הכי חשוב".

"אני חושב שמה שהוא אמר זה דבר פשוט ומנסים לעשות עליו עליהום", אמר בן גביר. "הוא אמר שיש מטרות והמטרה הגדולה היא לנצח את המלחמה וממילא כשננצח נחזיר את החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully