וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיתי עליה שקרה משהו": אביבה סיגל מספרת - כך מחבלי חמאס התעללו בנשים

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 22:32

אביבה סיגל בת ה-62, שחזרה משבי חמאס לאחר 51 יום נאמה בוועידת הנשיאים בירושלים וקראה נואשות להחזיר את הנשים שעודן בשבי. בנאומה שפכה אור על הזוועות. "המחבלים דרשו לצפות בהן מתקלחות. הלב שלי לא יכול להתמודד עם זה"

עדותה של אביבה סיגל שחזרה משבי חמאס בכנס הראשון של השדולה למען החטופים בכנסת/ערוץ הכנסת

אביבה סיגל בת ה-62 שחזרה משבי חמאס לאחר 51 יום נאמה הערב (שלישי) בוועידת הנשיאים שהתקיימה בירושלים, וקראה נואשות להחזיר את הנשים שעודן בשבי - תוך שהיא שופכת מעט אור על הזוועות שראתה.

"נחטפתי לעזה והייתי בגיהינום השבי של חמאס במשך 51 ימים, שבהם חשבתי שלעולם לא אראה שוב את הילדים והנכדים שלי", אמרה בפתח דבריה. "חשבתי שלעולם לא אראה שוב את הים או את הזריחה והשקיעה. בכל יום, המחבלים ששמרו עליי אמרו לי - ישראל כבר לא קיימת, כל העולם מפציץ אותה. אני עומדת כאן ולא מאמינה שאני עדיין בחיים".

"בזמן שהייתי בשבי, המחבלים אמרו לשלושת בני הערובה שהיו איתי, נערות צעירות, להתקלח", הוסיפה, תוך שהיא מספרת על ההתעללות המינית בשבי. "הם דרשו מהן להשאיר את הדלת פתוחה כדי שיוכלו לצפות בהן. אלו בנות שמעולם לא הראו לאף אחד את גופן והן היו כל כך מובכות ממה שהתרחש. בכינו ביחד על האירוע הזה".

עדותה של אביבה סיגל שחזרה משבי חמאס בכנס הראשון של השדולה למען החטופים בכנסת
09.01.24. ערוץ הכנסת
"ראיתי על הפנים שלה שקרה משהו". אביבה סיגל/ערוץ הכנסת

אודות אירוע אחר, סיפרה כי "באחד הימים אחד המחבלים לקח את אחת מהבנות הצידה וכשהיא חזרה, ראיתי על הפנים שלה שקרה משהו. הייתי כמו אמא בשבילה, ושמרתי עליה. אז פשוט חיבקתי אותה. הוא התחילו לצרוח עלינו: מה את עושה? כי ידענו שאסור לנו להתחבק. אבל החלטתי לעשות את זה בכל זאת".

"כל האמהות בעולם רוצות את הטוב ביותר עבור ילדיהן, ואסור בתכלית האיסור לגעת בנשים, ללא הסכמתן. הייתי במקום הכי גרוע בלי חמצן. הייתי צמאה ורעבה, ישבתי בחושך, מפוחדת ומאוימת, במשך 51 ימים. בבקשה תעזרו לי כדי שלא יהיו עוד נשים כמוני. הלב שלי לא יכול להתמודד עם זה", חתמה את דבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully