וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת האונס באיה נאפה: הבריטית תעיד היום נגד 5 הנאשמים הישראלים

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 17:38

לאחר עדותה תיחקר הצעירה על ידי עורכי דינם של הישראלים, צעירים מהיישוב מג'ד אל כרום. הפרשה היא "סיבוב שני" של עורכי הדין שמייצגים את שני הצדדים, זאת לאחר שהם ייצגו פרשת אונס דומה ב-2019, בה נחשדו 12 ישראלים באונס קבוצתי של צעירה בריטית

בווידאו: ניר יסלוביץ', עורך דינם של הנערים החשודים באונס בקפריסין: "אעשה כל שניתן כדי להגיע לשחרור מוקדם"/מערכת וואלה!

במשפט האונס בקפריסין כנגד חמישה ישראלים, תעיד היום (שלישי) לראשונה הבריטית בת ה-20 שנאנסה. הדיון מתקיים בדלתיים סגורות. בתום עדותה היא תיחקר בידי עורכי הדין של הנאשמים, כולם צעירים מהיישוב מג'ד אל כרום שליד כרמיאל והכופרים באישומים כנגדם.

שניים מהנאשמים, הטוענים כי כלל לא קיימו יחסים עם הבריטית, מיוצגים על ידי עורך הדין הישראלי ניר יסלוביץ. עורך הדין הגיע אמש לאי, וצפוי להתייצב היום בדיון המתקיים בבית המשפט של מחוז פמגוסטה בעיירה פרלימני, הסמוכה לעיירת הנופש איה נאפה, שם אירע האונס.

בית משפט במחוז פמגוסטה בקפריסין בו התנהל משפטה של הצעירה הבריטית, 15 באוקטובר 2019. יואב איתיאל
"סיבוב שני" של עורכי הדין המייצגים את הצדדים. בית משפט במחוז פמגוסטה בקפריסין/יואב איתיאל

בחקירתה הנגדית ינסו עורכי הדין של הישראלים לקעקע את אמינות גרסתה של הבריטית, ויטענו כי כל שאירע היה מרצונה, ושהמשטרה הקפריסאית התרשלה בחקירתה ושיבשה אותה. את הצעירה מאנגליה מייצג עו"ד מייקל פולק מארגון "צדק בחו"ל", המתמחה בייצוג בריטים שנפגעו או שנשללו מהם זכויותיהם מחוץ למדינתם. זה מעין "סיבוב שני", לאחר שהשניים ייצגו זה מול זה בפרשת אונס באי של בריטית בת 19 ב-2019.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עו"ד ניר יסלוביץ. רונית ינון,
עו"ד ניר יסלוביץ/רונית ינון
מייקל פולק, עורך דינה של הצעירה הבריטית המואשמת בתלונת שווא על האונס הקבוצתי בקפריסין, נכנס לדיון בעיניינה בבית המשפט בלרנקה. ה-17 לאוקטובר 2019. יואב איתיאל
עו"ד מייקל פולק/יואב איתיאל

במסגרת הפרשה ב-2019, 12 ישראלים נחשדו במעורבות, אך שוחררו בתוך ימים, והתיק נסגר לאחר שהיא חזרה בה. התיק מעולם לא נפתח גם לאחר שחזרה לגרסתה המקורית. עניינה התגלגל לבית המשפט העליון של קפריסין, בו זוכתה מהרשעה בגין תלונת שווא וטענותיה כנגד המדינה, שלא חידשה את ההליך, גובשו לתביעה שהגישה נגד קפריסין בבית הדין האירופי לזכויות אדם. טרם ניתנה בו החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully