וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת תובע הוגשה נגד תושב תל שבע שהשליך רימון רסס

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 3:59

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שהתקבל דיווח על קול נפץ בשכונת רמות בבאר שבע. לאחר איסוף הראיות נעצר החשוד והוחלט לעצור אותו עד תום ההליכים ובכוונת התביעה להגיש נגדו כתב אישום

המשטרה עצרה בחודש שעבר את תושב תל שבע, בשנות ה-20 לחייו בחשד לזריקת רימון רסס בשכונת רמות בעיר באר שבע. עם סיום החקירה ועל בסיס חומר הראיות שנאסף, הוגשה על ידי פרקליטות מחוז דרום הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ובקשת המשך מעצרו שצפוי להיות מוגש מחר.

המשטרה פתחה בחקירה חודש שעבר עם קבלת דיווח על שמיעת פיצוץ בשכונת רמות ברחוב גדעון האוזנר בעיר באר שבע. עם קבלת הדיווח כוחות משטרת תחנת באר שבע הגיעו למקום ואיתרו זירת פיצוץ בתוך חניית רכבים שמקורו מרימון רסס שגרם נזק למספר חלונות ורכבים במקום, ללא נפגעים. חוקרי התחנה, אנשי מז"פ וחבלה פעלו בזירה להסרת סיכון נוסף וזיכוי המקום תוך איסוף ראיות וממצאים במטרה להתחקות אחר מבצעי העבירה.

הנזק שנגרם מהשלכת הרימון רסס בשכונת רמות בבאר שבע, 20 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
הנזק שנגרם מהשלכת הרימון רסס בשכונת רמות בבאר שבע, 20 בפברואר 2024/דוברות משטרת ישראל

במסגרת החקירה, שהוטלה על היחידה המרכזית של מרחב נגב, פעלו החוקרים באופן סמוי, תוך שימוש במגוון אמצעים חקירתיים על מנת לאסוף ראיות מפלילות נגד חשודים מעורבים. עם התקדמות החקירה ומעבר לשלב הגלוי, ביצעו בלשי הימ"ר את מעצרו של תושב היישוב תל שבע בחשד כי הגיע למקום באמצעות רכב שהיה ברשותו, השליך את הרימון ונמלט מהמקום, כשעל פי החשד הרקע הוא סכסוך פלילי בין כנופיות מקומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully