וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר על "התכתבות האמהות" טוען: השיחה - מפוברקת

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 8:47

לפי תכנית הצינור, השיחה שהסעירה את הרשת בשבוע שעבר הומצאה כדי לגייס כסף, אלא שהפרשה יצאה משליטה. עוד לפי התכנית, האם שבלב הפרשה התוודתה בפני התחקירנים באמצעות עורכת דינה, לאחר שהציגו בפניה ראיות שנחשפו

"פה לא צוחקים עליי": המיזם המרגש עבור ילדים שעוברים חרם/מתוך המהדורה המרכזית, חדשות 13

פרשת "התכתבות האמהות" שהסעירה את הרשת הינה מפוברקת - כך פרסמה הערב (שני) תוכנית הצינור. לפי התכנית, ההתכתבות היתה בדויה ונועדה לגייס כסף, אך הפרשה יצאה ככל הנראה משליטה והפכה לגיוס כספים המוני. עוד עלה בתחקיר של התכנית, כי האם שבלב הפרשה התוודתה בפני התחקירנים באמצעות עורכת דינה, אחרי שהוצגו בפניה הראיות שנחשפו. זאת, למרות שתדרכה עיתונאים ומשפיעי דעת קהל שהמשיכו להדהד את הסיפור.

"התכתבות האמהות" הועלתה לרשת בשבוע שעבר, ויצרה סערה רבה סביבה. מדובר בצילומי מסך לכאורה משיחת ווטסאפ בין שתי אמהות לילדות באותה הכיתה.

בשיחה, אם ילדת יום ההולדת טענה שמתנה בסך 50 שקלים אינה מספיקה כדי לכסות את עלויות יום ההולדת של בתה, ולכן היא אינה מוזמנת. אמה של הילדה השנייה ביקשה להתחשב במצבה הכלכלי ולהסביר לשאר הילדים ש"כל מתנה היא מתנה", אך נתקלה בסירוב.

התכתבות בין 2 אמהות בה נדרש מאחת הילדות לא להגיע ליום הולדת בגלל מתנה. ללא, צילום מסך
התכתבות בין 2 אמהות בה נדרש מאחת הילדות לא להגיע ליום הולדת בגלל מתנה/צילום מסך, ללא

לפי ההתכתבות, אמה של ילדת יום ההולדת הסבירה לאם השנייה כי היא עורכת לילדה "יום הולדת לפי מה שהיא רוצה", וכי היא "סופגת עלויות מאוד גבוהות". היא ציינה כי "זה אמור להיות ההיגיון שלך לא לשלוח את הילדה כי היא לא מביאה מתנות. החברות תמיד מדברות עליה שהיא לא מביאה מתנות באף יום הולדת ואוכלת כמו חזירה (מילים של הילדות)".

מנגד, האם של הילדה שלא הוזמנה, השיבה לה: "מה? היא אוהבת לבוא ולשמוח בשביל החברות שלה, מה היא אשמה שאין לה כסף? אני לא מתביישת, אני נלחמת על כל שקל. אז אני כן קונה גיפטקארד ב-50 ש"ח והילדה לא באה בידיים ריקות. אולי את והאימהות האחרות צריכות לדבר על זה שכל מתנה היא מתנה והעיקר הכוונה. הם בכיתה ה', אני בהלם".

  • עוד באותו נושא:
  • הונאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully