וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת ביבס על הסרטון של בני משפחתם בעזה: "קורע את ליבנו, הם נמצאים בתופת"

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 18:49

בעקבות פרסום התיעוד, בו נראים שירי ביבס וילדיה מובלים מעט לאחר חטיפתם על ידי מחבלים באזור חאן יונס, שבה המשפחה בארץ והדגישה: "לחטוף ילדים זהו פשע נגד האנושות ופשע מלחמה". הם קראו לממשלה להחזירם הביתה: "שהילדים יהיו תנאי ראשון בכל עסקה"

מצורפים תיעודים של בני משפחת ביבס מובלים ב-7 באוקטובר על ידי חוטפיהם בעזה, מזרח חאן יונס/דובר צה"ל

משפחת ביבס התייחסה היום (שני) לפרסום הסרטון בו נראים בני משפחתם מוכנסים לרצועת עזה זמן קצר לאחר חטיפתם: "הם קורעים את ליבנו. לראות את שירי, ירדן, אריאל וכפיר שנחטפו מביתם בניר עוז בתופת הזו זה בלתי נסבל ולא אנושי".

"לחטוף ילדים זהו פשע נגד האנושות ופשע מלחמה. אריאל וכפיר הם קורבנות של רוע מפלצתי. המשפחה שלנו הפכה כולה לבני ערובה ביחד עם כל החטופים", המשיכו. בדבריהם פנו שוב לממשלה בבקשה לקדם את שחרור המשפחה: "תחזירו אותם הביתה עכשיו. תבהירו לחמאס שחטיפת ילדים זה מחוץ למשחק. תשימו את הילדים האלה כתנאי ראשון בכל עסקה". הם הוסיפו, "אנחנו מבקשים להודות לציבור בישראל וברחבי העולם שתומך בנו ומבקשים להמשיך במאבק לחזרתם הביתה".

גם בקיבוץ ניר עוז התייחסו לתיעוד: "הסרטון הוא עדות נוספת לכך ששירי וילדיה הקטנים אריאל וכפיר יחד עם בעלה ואביהם ירדן, נחטפו בעודם בחיים מביתם בקיבוץ ניר עוז. החזקתו בשבי חמאס של כפיר ביבס, השבוי הצעיר ביותר, שמה את כולנו כבני ערובה עד להשבת כלל החטופים ואנו קוראים לפעולה מידית של מדינת ישראל להחזירם בשלום הביתה".

מצורפים תיעודים של בני משפחת ביבס מובלים ב-7 באוקטובר על ידי חוטפיהם בעזה, מזרח חאן יונס. ללא, דובר צה"ל
מתוך התיעוד/דובר צה"ל, ללא

בסרטון שפרסם היום דובר צה"ל, נראית שירי ביבס עוטה סדין גדול, ונושאת את בנה הבכור אריאל תחתיו. בנה הצעיר כפיר, ככל הנראה גם הוא נמצא מתחת למעטה, כשהוא מחובר אליה עם מנשא. בצילום, שנלקח ממצלמות אבטחה באזור חאן יונס, נראית שירי מובלת על ידי מחבלים חמושים רבים, ומוכנסת למכונית.

בסוף נובמבר טען חמאס כי שירי ביבס וילדיה נהרגו בשבי ב"התקפה ישראלית". עד היום לא אימתו את הצהרה זו בישראל. כמו כן, באותו זמן חמאס פרסם תיעוד מרצועת עזה בו נראה אב המשפחה, ירדן ביבס, לאחר שבישרו לו לכאורה על "מותם של בני משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully