וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

81 שנים מאז שנפרדו: התאומות בנות ה-90 נפגשו סוף סוף

13.3.2024 / 0:01

בדיקת DNA מקרית הובילה למפגש מלא רגש 81 שנים אחרי שהאחיות הופרדו בעל כורחן. עכשיו הן חולמות על לעבור לגור זו עם זו והן כבר ישנו ביחד באותה המיטה

התאומות שהופרדו לפני 19 שני התאחדו - ורוקדות ביחד/sartaniaano

זוג תאומות נפגשו לאחר 81 שנים שלא ראו זו את זו, והן אמרו שזה הרגיש כאילו הן "נפגשות בפעם הראשונה". מאוריליה צ'אבס ואנדריאה לופז בנות ה- 90 התאחדו בדצמבר לאחר שבדיקת DNA חשפה את הקשר ביניהן.

"זה היה כמו הפעם הראשונה שאני רואה אותה בחיי, כי 81 שנים זה יותר מדי זמן... אני זוכרת ממנה רק מאט מאוד מאוד", אמרה לופז לחדשות ערוץ 9.

התאומות היו רק בנות חמש כשהוריהן מתו - והן ושאר המשפחה בת ה-10 נפשות שלהן התפצלו בין קרובי משפחה והקשר נותק. הפעם האחרונה שהן התראו הייתה כשהן היו בנןת תשע והן ואחיהם נפגשו ובילו יחד יום אחד. וזיכרון הפרידה ההיא עדיין כואב להן עד היום. "אני לא יכולתי לעשות כלום, כי אני גרתי עם דוד ודודה והיא עברה לקולורדו," אמרה לופז.

לאחר שהבדיקה הגנטית מצאה התאמה, האחות לופז, המתגוררת בלאס וגאס, הזמינה כרטיס טיסה לדנוור כדי לבקר את התאומה האבודה שלה, כך דווח בניו יורק פוסט. "אחותי הקטנה, מאוד רציתי לראות אותך, שתהיה איתי, אחותי הקטנה והיפה", אמרה לופז כשהן התאחדו. "אני חשבתי שאני כבר לעולם לא אראה אותה. אף פעם לא נתאחד", אמרה צ'אבס.

צפו במפגש המרגש

לפני המפגש האחיות בילו שעות בשיחות ארוכות בטלפון וסיפרו שבהתחלה הן בקושי זיהו זו את זו מכיוון שהקולות שלהו השתנו כל כך מאז שהיו ילדות. ואז הן נפגשו והחלו לפצות על כל השים האבודות - הן אפילו ישנו יחד במיטה כפולה, שלופז הודתה שהיא נפלה ממנה במהלך הלילה אבל לא היה לה אכפת, שכן כל מה שהאחיות רוצות לעשות זה לפצות על הזמן האבוד.

"אני האדם הכי מאושר בעולם כי אף פעם לא חשבתי שאני הולכת לראות אותה שוב. הסיבה השנייה שאני בוכה כמו תינוקת היא שהייתי בודדה. יש לי משפחה יפה, אבל מה שאני באמת הייתי צריכה זה את אחותי", אמרה צ'אבס .

מקרים דומים
19 שנים אחרי שהופרדו בלידתן - התאומות הזהות נפגשו במקרה

תאומות שהופרדו כשהיו תינוקות התאחדו אחרי יותר מ-20 שנה בזכות טיקטוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כעת התאומות נפרדו שוב כל אחת לביתה, אבל הן חולמות יום אחד לעבור לגור יחד - ואם כל זה לא היה מספיק מרגש עבורכם, אז מסתבר שמאז פגישתן, הן גילו ששלושה מאחיהם עדיין בחיים והם בשנות ה-80 וה-90 לחייהם. לופז פגשה את אחד מאחיה, שנסע מלוס אנג'לס לבקר אותה והיא נסעה לטקסס כדי לראות אח נוסף.

  • עוד באותו נושא:
  • תאומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully