וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומות שהופרדו כשהיו תינוקות התאחדו אחרי יותר מ-20 שנה בזכות טיקטוק

19.11.2020 / 0:05

אביהן של התאומות החליט לגדל רק אחת מהן ומסר את השנייה לאימוץ מבלי ליידע אותן. עד שיום אחד קליפ תמים בטיקטוק חשף את הסוד הגדול, שהביא גם למפגש מרגש במיוחד

הרגע בו התאומות נפגשו לאחר שהופרדו לפני 20 שנה/TIKTOK

תאומות שהופרדו בלידתן ולא ידעו אחת על קיום השנייה במשך יותר מ- 20 שנה, התאחדו באופן מרגש במיוחד אחרי ששכן של אחת מהן שם לב לדמיון ביניהן בסרטון בטיקטוק. אחת התאומות, טרנה מוסטיקה בת ה -24, גרה כיום עם הוריה הביולוגיים במערב ג'אווה, אינדונזיה. היא כאמור לא ידעה שיש לה אחות תאומה עד ששכן הראה לה סרטון בטיקטוק שהוא היה בטוח שהיא מככבת בו, אולם היא טענה בתוקף שזו לא היא, אך הודתה שהדימיון מצמרר. "יש לי טיקטוק, אבל הסרטון לא היה שלי. גם השכן שלי לא ידע שזו לא אני, הוא רק רצה להחמיא לי על הריקוד, "אמרה טרנה. "הסברתי לו שזה לא אני. נראינו דומות כל כך, אז אני יכולה להבין לה הוא טעה". היא בדקה את הנושא וגילתה שהאישה בסרטון לא רק נראית כמוה, אלא היא למעשה אחותה התאומה שלא ידעה על קיומה. טרנה הראתה את הסרטון לאביה - שהודה שיש לה אחות תאומה שהופרדה מהמשפחה כשהן היו רק בנות חודשיים.

מסתבר שהתאומות יואיס טרנה ואליס טראני הופרדו ב-1999 כשהיו בנות חודשיים אחרי משבר שפרץ במשפחתן שגרה על אי קטן באינדונזיה. להורים, אנצנג ואנוק רוהאנא, היו כבר שבעה ילדים כשהן נולדו. ברשת ABC דווח שלאימן היו בעבר אחיות תאומות שמתו אחת אחרי השנייה והיא ובעלה האמינו שתאומות חולקות את אותו גורל ואת אותה נשמה. אביה בן ה -59, סיפר לה כי הן היו חולות ולכן הוא לא היה יכול לטפל בהן יחד באותה תקופה. אימן הייתה גם כן בבית החולים באותה תקופה מה שהוסיף לנטל שלו ולכן הוא הפקיד את אחת התאומות, טרני, בידי שכן שהוא גם חבר משפחה.

המשפחה המאמצת של טרני עזבה את העיר מספר חודשים לאחר מכן ועברה איתה למקום אחר, הקשר בין המשפחות התנתק וזו הייתה הפעם האחרונה שאביה ראה אותה. היא לא ידעה שהיא נולדה למשפחה אחרת, שמה הוחלף לטריני פיטרייאנה והיא התגוררה במחוז ג'אווה המזרחי, מה שהקשה על אביה הביולוגי לאתר אותה במשך השנים - עד שראו את הסרטון בטיקטוק. טרנה אמרה שהיא שלחה הודעה לטירני באפליקציה והן קיימו שיחה מרגשת אחרי יותר משני עשורים וקבעו להפגש.

סרטון מרגש תיעד כיצד הן מתאחדות ב-22 באוקטובר, לאחר שטריני נסעה במשך 11 שעות מרחק של 600 ק"מ מביתה שבבליטאר במזרח ג'אווה עם אמה המאמצת, בעלה ושני ילדיה כדי לפגוש את אחותה לראשונה.

צפו במפגש המרגש

טריני אמרה שהיא זיהתה מיד קווי דמיון רבים בינהן, וכבר בפגישתן הראשונה הן בחרו באותו צבע חיג'אב וסנדלים דומים, מבלי לדבר על כך מראש. "הייתי המומה. הפנים שלנו נראות אותו דבר. הילדים שלי אפילו לא ידעו לדעת מי מאתנו זו אמא שלהם," היא אמרה. לאחר שבילו זמן רב ביחד, היא שמה לב לדמיון נוסף: "אנחנו מתנהגות אותו דבר. היא דברנית - וגם אני. היא עקשנית -וגם אני. אבל אנחנו שונות ביחס שלנו לבעלינו, היא יותר סבלנית ממני," אמרה.

תאומות נפגשו לאחר שהופרדו לפני 20 שנה. TIKTOK, צילום מסך
הן בחרו באותו צבע חיג'אב וסנדלים דומים, מבלי לדבר על כך מראש/צילום מסך, TIKTOK

אביהן הביולוגי התנצל בפניהן על כך ששמר את הפרדתן בסוד ואמר הוא שמח מאוד שהן התאחדו, אך מצטער על כך שאשתו המנוחה, שנפטרה ביוני 2019, לא הצליחה לפגוש את בתה האבודה. "אמא הייתה בטוחה מאוד שיום אחד טריני תחזור הביתה," אמרה טרנה לרשת ABC. היא אמרה שהיא לא מאשימה אף אחד, כולל הוריה, בהפרדתן. "להורים שלנו בטח היו סיבות טובות מדוע הופרדנו, בטח היה להם נימוק טוב וחכם ואין צורך להאשים אף אחד. אני בכלל לא כועסת עליהם. אני פשוט שמחה לגלות שיש לי אחות", אמרה.

עכשיו הן מעלות סרטונים יחד לטיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully