וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים לגנץ: "בשביל נתניהו אנחנו האויב - תגן עלינו"

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 12:36

משפחות החטופים הגיעו לביתו של חבר קבינט המלחמה ראש העין בדרישה שיזעק את קולם בממשלה. "בערוץ 14 אומרים שאנחנו האויב - אתה נכנסת לממשלה כדי להגן עלינו", אמרו המשפחות לגנץ. "כמו שאנחנו השמאלנים, כמו שאנחנו האשכנזים עכשיו אנחנו האויב ואתה צריך לשמור עלינו"

משפחות חטופים בביתו של בני גנץ/עומר רביב

משפחות החטופים הגיעו הבוקר (שני) לביתו של חבר קבינט המלחמה בראש העין בדרישה שיזעק את קולם בממשלה. "אנחנו נאבקים בממשלה שלנו, אנחנו צריכים לשמוע ממך שאנחנו לא האויב", כעסו המשפחות.

"בשביל ראש הממשלה אנחנו מרגישים שאנחנו האויב, בערוץ 14 אומרים שאנחנו האויב - אתה נכנסת לממשלה כדי להגן עלינו ואנחנו עדיין מרגישים שאנחנו האויב", אמרו המשפחות לגנץ. "אנחנו צריכים לשמוע אותך שתגן עלינו. כמו שאנחנו השמאלנים, כמו שאנחנו האשכנזים עכשיו אנחנו האויב ואתה צריך לשמור עלינו".

"מצטערים שהערנו אותך על הבוקר, כי אנחנו לא יכולים יותר, אין לנו חיים", אמרו משפחות החטופים. "לא באנו בשביל להפריע, אנחנו לא מסוגלים יותר לחשוב על מה שקורה להם שם. ילד בן שנה, הלכתי לחפש אותו ב-8 באוקטובר על הכביש, לא מצאנו אותו. לא יכול להיות, הוא בן שנה, יש שם אנשים בני 84. אני ואתה אולי היינו מחזיקים מעמד, הם לא יכולים להחזיק מעמד. הבנות שם נאנסות יום יום".

בני גנץ מדבר עם משפחות חטופים שהגיעו למחות מול ביתו, 19 בפברואר 2024. עומר רביב, אתר רשמי
"אנחנו צריכים לשמוע אותך שתגן עלינו". גנץ ומשפחות החטופים/אתר רשמי, עומר רביב

"נמצאים שם חיילים בני 18-19 - על מה גדלנו? לא משאירים אף אחד שמה. קח את ה5,000 (אסירים), תן להם אותם, ניקח אותם בחזרה (את החטופים) ונגמור אותם, אתה יודע איך עושים את זה - אבל לא כשיש שם חטופים".

חברת משפחה אחרת אמרה לגנץ כי שיקום המדינה לא יקרה ללא החזרת החטופים. "איך נשקם את המקום הזה כשאנחנו מפקירים את האחים והאחיות שלנו בשבי חמאס?", אמרה "לא נשמע דבר כזה. למה אנחנו צריכים להתחנן על משהו שהוא מובן מאליו?"

גנץ ענה להם כי "אנחנו רוצים להשיב את החטופים מהר, בחיים ואת כולם. זה מה שאנחנו רוצים. רוב הסיכוי הוא להצליח באמצעות מתווה, ואיפה שיש אפשרויות אחרות זה מה שאנחנו נעשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בני גנץ מדבר עם משפחות חטופים שהגיעו למחות מול ביתו, 19 בפברואר 2024. עומר רביב, אתר רשמי
"איך נשקם את המקום הזה כשאנחנו מפקירים את האחים והאחיות שלנו?" גנץ ומשפחות החטופים/אתר רשמי, עומר רביב

המשפחות זעמו שלא נשלח צוות לקהיר, ושאלו את למה אין צוות ישראלי במשא ומתן בפסגה במצרים. גנץ ענה כי "הצוות יגיע לשם כדי שהתנאים יבשילו, אנחנו לא רוצים ללכת לשם בשביל לא להביא שום דבר. אתם לא נאבקים בממשלה שלכם".

המשפחות הגיעו גם לביתו של שר הביטחון יואב גלנט, שלא יצא אליהן. בשעה 19:00 תתקיים צעדה בירושלים מרחבת מוזיאון ישראל למעון רה"מ.

ממחאת הנשים, שאחראית למחאה נמסר: "אחרי 4 חודשי מלחמה בהם לא הצליחו להחזיר את החטופים, מגיעות בעיקר ידיעות על חטופים הרוגים, וראש הממשלה מסרב למתווה של גורמי הביטחון - אנחנו דורשות עסקה עכשיו. מיד. אלו אזרחיות ואזרחים שנחטפו מהבתים וזו החובה של המדינה להחזיר אותם הביתה. אין יום ואין לילה - אנחנו לא מחכות יותר, לא מוכנות לקבל את הפוליטיקה שעושים על חשבון האחים והאחיות שלנו שבשבי החמאס ואת הקמפיין האכזרי שמתנהל נגד המשפחות. אנחנו בוחרות בחיים - זו החובה של כולנו להציל ולהחזיר אותם עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully