וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק חטוף בעזה, אחיו שובת רעב: "אם היה חשוב לנתניהו - הוא היה מביא אותם כבר"

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 8:15

דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט המצוי בשבי חמאס כבר 140 יום, החל בשבוע שעבר בשביתת רעב בכיכר החטופים. בראיון ל-103FM, הוא שיתף את תחושותיו על פרישת רונן צור מהמטה: "אם לא הוא, יכול להיות שלא הייתי מדבר איתכם עכשיו"

בווידאו: משפחות החטופים חוסמים את דרך בגין 08.02.24/דנור אהרון Danor Aharon

"אני בסדר, קצת רעב אבל הכול תקין. רבע פיתה, כף גבינה ושותה מים", שיתף היום (שני) אלגרט על מצבו בראיון לתוכנית של ענת דוידוב ואודי סגל ב־103fm. אלגרט הסביר מדוע החליט לפתוח בשביתת רעב: "אני חושב שהגיעה העת לומר לראש הממשלה את הדברים בשיא חומרתם, ואני חושב שאני יכול לעשות את זה רק אם אני ארגיש כמו אחי שם במנהרות. אני מקווה שזה ישפיע, זו עוד אחת מהפעולות. זה כמו בעינוי סיני, טיפה, טיפה, טיפה ואנחנו נפצח".

כמו כן, כאשר נשאל אם נושא החטופים חשוב לראש הממשלה, ביקר: "אם הוא היה חושב שהנושא הזה באמת חשוב והוא מה שנקרא הצלת חיים ופיקוח נפש, הוא היה מביא אותם כבר. הוא לא חושב ככה, הוא עושה כל מיני תרגילים. בסופו של דבר אנחנו מהמרים על החיים שלהם, כל מיני טקטיקות של מו"מ בזמן שנשים נאנסות שם ואנשים נושמים את נשימתם האחרונה. אנחנו בבעיה, יש פה עניין של פיקוח נפש, וגם השותפים הדתיים בתוך הממשלה, בזמן פיקוח נפש של אנשים מתנגדים לעסקאות".

דניאל אלגרט, אח של יצחק אלגרט. מטה החטופים, צילום מסך
דניאל אלגרט, אח של יצחק אלגרט/צילום מסך, מטה החטופים

"לראש הממשלה לא אכפת?", המשיכה דוידוב, ואלגרנט תקף: "אכפת לו, השאלה איפה אתה שם את זה בסדר העדיפויות שלך. ברגע שהאינטרסים האישיים שלו יצטלבו עם זה שהחטופים יגיעו הבית,ה אז הם יגיעו. כל זמן שהאינטרסים האישיים של ראש הממשלה לא מתכתבים עם האינטרסים להביא את החטופים אז הוא ימשוך את זה, ידליק עוד זירה, ובינתיים אנחנו סופרים רק את החטופים המתים. ולצערי, אנחנו לא מצליחים לפצח את תקרת הזכוכית הזו אצלו".

על פרישתו של ראש מטה החטופים רונן צור מתפקידו, אמר: "אני לא עסוק בזה. מה שמעניין אותי זה איך אני מביא את אחי הביתה. רונן הוא איש יקר, הוא הקים את המטה הזה. אם לא הוא, יכול להיות שלא הייתי מדבר איתכם עכשיו כי לא הייתי יודע איך מדברים בכלל בתקשורת. אני יכול רק להגיד שמי שעשה את מה שעשה פשוט פעל מתוך בורות ומתוך מניעים פוליטיים. אנשים שהתבלבלו, ובמקום להתעסק בלהביא את החטופים הם מתעסקים באגו. חבל".

איציק אלגרט, חטוף בעזה. ללא, אתר רשמי
איציק אלגרט, חטוף בעזה/אתר רשמי, ללא

"אם הם לא רצו שהמטה יהיה צבוע בצבע שכביכול רונן צבע אותו, אז עכשיו הוא צבוע בצבע שהם צבעו אותו - כי זה בדיוק הפוך, וזה חבל", הדגיש. "שני צבעים יש בפוליטיקה הישראלית. אם לא מצא חן בעיניהם הצבע שרונן צור צבע כביכול, הוא לא פעל לפי מה שזיהו אותו כי המטה היה א־פוליטי לגמרי, ואם לא מצא חן בעיניי אנשים מה העמדה הפוליטית של רונן זאת אומרת שהם בעמדה פוליטית הפוכה. אם הם רוצים לצבוע את המטה עכשיו בצבע אחר, זה מה שהם עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully