וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בקיסריה: השיפוץ הנרחב בכניסה ללשכת ראש הממשלה - תוך כדי המלחמה

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 14:29

השיפוץ כלל את צביעת הקירות מחדש, החלפת הדלתות, רכישת ריהוט וחידוש גופי תאורה בחלל המוביל ל"אקווריום" בו יושב נתניהו. גם לשכתו במשכן הכנסת שופצה בחודשים האחרונים בעלות המוערכת ב-4 מיליון שקלים. גורמים במשרד רה"מ: השלמה של תוכנית שאושרה כבר בקדנציה הקודמת

רעיית רה"מ בדיון משפט נתניהו: "באמצע מלחמה לא עושים שום שיפוץ"/ביני אשכנזי

במשרד ראש הממשלה בירושלים ביצעו בחודשים האחרונים שיפוץ פנימי נרחב ובולט לעין במבואה שמובילה ללשכת ראש הממשלה, כך נודע לוואלה!. השיפוץ, שלפי מקורות בוצע תוך כדי המלחמה, כלל את צביעת הקירות מחדש וחיפויים, החלפת הדלתות, רכישת ריהוט חדש וחידוש גופי תאורה בחלל המוביל ל"אקווריום" בו יושב ראש הממשלה בנימין נתניהו, בקומה הראשונה במשרד, איפה שממוקמים משרדיהם של ראש המלל ודובר רה"מ.

השיפוץ במשרד ראש הממשלה לירושלים מצטרף לשורה של עבודות השבחה ושיפוץ בלשכות ומעונות ראש הממשלה בחודשים האחרונים, המוערכים במיליוני שקלים. בלשכת ראש הממשלה בכנסת נערך גם כן שיפוץ נרחב בקיץ האחרון, בעלות מוערכת של כארבעה מיליון שקלים. במסגרת השיפוץ הלשכה הורחבה ונוספו לו חדרים, בין השאר חדר ישיבות ולשכה לראש הסגל של נתניהו, צחי ברוורמן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים במשרדו בירושלים
17 בפברואר 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
נתניהו במסיבת עיתונאים במשרד ראש הממשלה בירושלים, אתמול/פלאש 90, יונתן זינדל
בניין משרד ראש הממשלה, ירושלים. הדס פרוש, פלאש 90
בניין משרד ראש הממשלה, ירושלים/פלאש 90, הדס פרוש

בנוסף, בחודש שעבר נחשף ב"הארץ" כי משרד ראש הממשלה אישר בזמן המלחמה שיפוץ בבריכה בביתה הפרטי של משפחת נתניהו בקיסריה ותיקונים נוספים בבית, ברקע התנגדות של החשב במשרד למימון השיפוץ. במשרד ראש הממשלה טענו כי מדובר בתיקונים מינימליים ובטיחותיים לשמירה על הקיים, שנעשים על פי חוק ובהתאם לנוהל אחזקת בתי שרים וראש ממשלה.

בנובמבר האחרון, גם כן בזמן המלחמה, ועדת הכספים אישרה העברה של 56 מיליון שקלים למשרד ראש הממשלה, מתוכם 30 מיליון לשיפוץ מעונו הרשמי ברחוב בלפור בירושלים, שמושבת כבר כשנתיים וחצי בגלל השיפוץ. בלשכת נתניהו טענו שמדובר בהתחייבויות לספקים שניתנו בתקופת קודמיו בתפקיד, וכי התוספת בפועל היא ארבעה מיליון שקלים בלבד.

גורמים במשרד ראש הממשלה מסרו בתגובה: "מדובר בהשלמה של תוכנית שיפוץ נרחבת הרבה יותר במשרד ראש הממשלה שאושרה כבר בקדנציה הקודמת והמשיכה גם בממשלת בנט ולפיד שבמסגרתו שופצו כל מיני חלקים ולשכות וכן חדר הקבינט. השיפוץ שבוצע בתחילת המלחמה בכניסה ללשכה הוא חלק מאותה תוכנית רחבה שכבר אושרה ותוקצבה והחלה עוד מזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully