וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן צור הודיע על פרישתו מניהול מטה משפחות החטופים

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 14:10

מנהל מטה החטופים הודיע הבוקר על פרישתו מהתפקיד לאור החשש שהביעו בפניו המשפחות מפני תגובות של גורמים פוליטיים על מעורבתו. "במפגש הובאו עדויות לכך שחברי קואליציה התנו את סיועם למשפחות בשינוי הרכב מובילי המטה", כתב

בווידאו: משפחות החטופים חוסמים את דרך בגין 08.02.24/דנור אהרון Danor Aharon

מנהל מטה משפחות החטופים, רונן צור, הודיע הבוקר (ראשון) ברשת החברתית X על סיום תפקידו וכך כתב: "במפגש משפחות החטופים שהתקיים הבוקר הובע חשש כבד של משפחות החטופים מפני תגובות של גורמים פוליטיים בקואליציה על מעורבותי בניהול המטה".

רונן צור מתארח ב"תיק טוק" , מאי 2023. ראובן קסטרו
רונן צור מתארח ב"תיק טוק" , מאי 2023/ראובן קסטרו
מטה משפחות החטופים עם חברי קונגרס בדיטרויט. חיים רובינשטיין, אתר רשמי
מטה משפחות החטופים עם חברי קונגרס בדיטרויט/אתר רשמי, חיים רובינשטיין

עוד נכתב, "במפגש הובאו עדויות לכך שחלק מהמשפחות ספגו איומים בביקוריהם בכנסת ובמפגשים עם חברי קואליציה, שהתנו את סיועם למשפחות החטופים בשינוי הרכב מובילי המטה".

"ברגע הקשה והכואב הזה של המשפחות, אין בכוונתי לאפשר לאף גורם פוליטי לאיים במישרין או במרומז על משפחות החטופים ולהפוך אותן לבנות ערובה של גורמים פוליטיים חסרי מצפון ומוסר. הוחלט בהסכמה מלאה שהחל מעכשיו יוביל צוות משפחות שייבחר על ידן את פעילות המטה, וצוות המתנדבים ייעץ למשפחות", כתב.

ההחלטה של צור, שהקים וניהל את המטה מראשיתו, התקבלה לאחר פגישת זום של משפחות על עתיד המאבק. בפגישה חלק מהמשפחות טענו שגורמים פוליטיים דיברו איתן על צור והצורך להחליף אותו. לטענתן, אותם גורמים אף אמרו כי הם נמנעים מלתמוך במשפחות בגלל חלקו של צור במאבק.

אסף פוזניאק ממשרדו של צור, מדוברי המטה, גיבה אותו בציוץ ב-X. "ב-8 באוקטובר התקשרתי למנהל שלי רונן צור וביקשתי את עזרתו, לאחר שבנות משפחתי הודיה ותאיר דוד ז"ל נעדרו מהמסיבה ברעים. בניגוד להרבה אנשים אחרים, רונן התייצב מיד למעני ולמען כל שאר המשפחות. אזכור לו את זה תמיד", כתב. "ככה זה בחיים: יש כאלה שלוקחים אחריות ומעניקים עזרה, אחרים בורחים ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully