וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ממזרח ירושלים נהג ברכב גנוב ונעצר בתום מרדף משטרתי

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 9:48

החשוד, ניסה להימלט מהמשטרה לתוך שטחי יהודה ושומרון תוך שהוא מתנגח עם רכבו בניידות משטרה. בשלב מסוים הנגב פרק מרכבו וניסה לברוח רגלית עד שנתפס על ידי שוטרי המחוז. כשנעצר גילו השוטרים שנהג לא הוציא רישיון כלל ובתום החקירה בית המשפט האריך את מעצרו

בית המשפט האריך אמש (שבת) את מעצרו של תושב מזרח ירושלים בשלושה ימים בחשד לגניבת רכב, תוך שביצע עבירות תעבורה חמורות בעת שניסה להימלט לשטחי יהודה ושומרון, ונהג מבלי שהוציא רישיון כלל.

החשוד, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, נעצר בליל שישי לאחר שהקבל דיווח על גניבת רכב מדרום העיר ירושלים. תוך זמן קצר לאחר מכן, שוטרי המחוז, בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה במחוז, הבחינו ברכב הגנוב בנסיעה לכיוון צפון העיר.

הנזק שנגרם לניידת המשטרה במהלך המרדף, 18 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
הנזק שנגרם לניידת המשטרה במהלך המרדף, 18 בפברואר 2024/דוברות משטרת ישראל

החשוד במעשה שנהג ברכב הגנוב, הבחין בשוטרים והחל להימלט מפניהם תוך שהאיץ את מהירות נסיעתו, ביצע עבירות תנועה חמורות ועל פי החשד ניסה להימלט ברכב הגנוב לשטחי יהודה ושומרון.

במהלך מנוסתו עם הרכב הגנוב, הוא פגע בניידות משטרה ובכלי רכב חולפים. בשלב מסוים כשהשוטרים דולקים אחריו, החשוד פרק מהרכב וניסה להימלט רגלית עד שנתפס על ידי שוטרי מחוז ירושלים ושוטרי מחוז ש"י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully