וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 25 נהרג בתאונה בכניסה לאריאל

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 2:07

הנהג התהפך עם רכבו בכביש 5, הרכב נפל לוואדי הסמוכה לכביש ובן ה-25 נהדף ממנו בעוצמה. מותו נקבע לאחר מאמצי החייאה. "סבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו"

צעיר בן 20 נהרג בתאונת דרכים ליד טול כר/מד"א

גבר בן 25 נהרג הערב (שבת) כשרכבו התהפך בתאונת דרכים בכביש 5 סמוך לכניסה לאריאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. אדי גרמן פראמדיק מד"א סיפר: "הפצוע, שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה במרחק גדול מהרכב שהיה בואדי. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

גבר כבן 20 נהרג מפגיעת רכב סמוך לקריית אתא, 23 במאי 2023. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
" הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו". זירת תאונת דרכים/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

לפני כמה ימים, אישה בת 60 נפצעה באורח קשה בעיר חיפה, לאחר שנפגעה על ידי נהג שאיבד שליטה על רכבו, והתנגש בבית קפה. "הפצועה שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלת ראש קשה", סיפר חובש מד"א. האישה נפגעה לאחר שהנהג ככל הנראה איבד שליטה על רכבו, עלה על המדרכה ופגע בהולכת הרגל. הנהג נבלם רק בבית קפה ריק מאנשים ברחוב קדימה שבעיר חיפה. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לאישה ופינו אותה לבית החולים רמב"ם שבעיר כשהיא במצב קשה ועם חבלה בראשה.

"ראינו את הרכב שהיה על המדרכה עם פגיעות פח בחלקו הקדמי", סיפר חובש רפואת חירום במד"א עומר יהושע, "על המדרכה שכבה הפצועה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלת ראש קשה. מיד התחלנו בביצוע טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, קיבוע לקרש גב והנשמה ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully