וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקדח, תחמושת ורעלות: כלבה לאיתור אמל"ח סייעה לשוטרים לאתר נשק בלתי חוקי

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 0:44

קירה הכלבה הצטרפה לפעילות של משטרת ירושלים, יס"מ ומג"ב במזרח העיר וסייעה למעצרו של החשוד בהחזרת כלי הנשק הבלתי חוקי. בית המשפט הורה על הארכת מעצרו של החשוד וחקירתו נמשכת

"ניסה לחטוף נשק": גבר נורה למוות על ידי שוטר בבאר שבע/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם יס"מ ירושלים ולוחמי מג"ב ערכו במהלך סוף השבוע פעילות בשכונת א-טור שבמזרח ירושלים, יחד עם קירה, כלבה משטרתית לאיתור אמל"ח. בזמן הפעילות, השוטרים וקירה איתרו אקדח מסוג FN כשהוא מוסלק בתוך תיק, עם תחמושת רבה, רעלות ודגלים. החשוד בן ה-35 ששהה במקום נעצר והועבר לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. אתמול (שישי) בית המשפט הורה על הארכת מעצרו.

נשק שנמצא בלוד. 24 בינואר 2021. דוברות משטרת ישראל
נשק בלתי חוקי שנתפס על ידי המשטרה/דוברות משטרת ישראל

לפני כשבוע, המשטרה עצרה שלושה חשודים שתקפו מאבטח בבית החולים לגליל בנהריה. שלושת החשודים, סוראקה עכאוי בן ה-20, עלי עכאוי בן ה-19 ועבד אל רחמאן עכאוי בן ה-18, הכו את המאבטח לאחר שלא הסכים להכניס אותם למקום, שדדו את נשקו, ואף ניסו לירות בנשק. במשטרה אומרים כי במהלך התקיפה, שדד אחד מהחשודים את נשקו האישי של המאבטח, ועל פי החשד אף ניסה לתפעל אותו ולירות בו, אך ללא הצלחה. המאבטחים הצליחו להשתלט על האירוע, בסיוע שוטרי תחנת נהריה שהגיעו למקום. בתום האירוע עצרו השוטרים את שלושת החשודים, וכלאו אותם. שלושה מאבטחים נזקקו לקבלת טיפול רפואי בחדר המיון עקב פגיעות פיזיות. בבית משפט השלום בחיפה האריכה התורנית השופטת איילת השחר ביטון פרלה את מעצרם עד יום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully