וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באותו היום: בן 4 אותר משוטט לבדו בצפון, ילדה נמצאה בודדה ברחובות בני ברק

עודכן לאחרונה: 17.2.2024 / 14:11

הילד נמצא ברחוב התאנה שבחריש, כשהוא הולך יחף, ופונה לבית החולים. שוטרים איתרו את אביו בבית כנסת באזור. שעות לאחר מכן, עובר אורח נתקל בילדה כבת 4 אותרה משוטטת בגשם בבני ברק: "היא בכתה ובגדיה היו רטובים". היא הועברה לרשות המשטרה, שתרה אחר הוריה

גשם לא ההפסקה: המפלים ב״שבע טחנות״ שוצפים/ראובן קסטרו

שני ילדים אותרו היום (שבת) מסתובבים לבדם, רטובים בגשם, ללא הוריהם: בשעות הבוקר, ילד כבן 4 אותר כשהוא משוטט יחף לבדו ברחוב התאנה שבחריש, והובל לבית החולים. צוות מד"א שהוזעק למקום, העניק לילד טיפול ראשוני וייבש את בגדיו, ולאחר מכן פינה אותו לבית החולים הלל יפה שבחדרה, כשמצבו הרפואי מוגדר קל. שלוש שעות לאחר הימצאו, שוטרים איתרו את האב בסיור שערכו בין בתי הכנסת בעיר, במהלכו שוחחו עם המתפללים והשאירו פרטים מזהים של הילד.

"הפעלנו את הסירנה ברחוב כדי לנסות ולמשוך את תשומת ליבם של בני משפחתו במידה והם מחפשים אותו ועצרנו ליד בית כנסת סמוך על מנת לנסות ולאתר אנשים שמכירים אותו אבל השעה הייתה מוקדמת מאוד ובית הכנסת היה ריק מכיוון שהתפילה עדיין לא התחילה", סיפרו חובשי מד"א איל דרורי ורפאל בוהדנה. "במהלך הנסיעה לבית החולים הצלחתי ליצור קשר ולתקשר עם הילד והבנתי שהוא רעב וצמא", הוסיף דרורי. "עצרנו בתחנת דלק וקניתי לו במבה, חטיף שוקולד וקולה. מצבו היה יציב ולמרות הסיטאוציה שיכלה להסתיים בהיפותרמיה ופגיעה קשה הוא ביקש גם גלידה".

כ-4 שעות לאחר מכן נמצאה ילדה כבת 3 מסתובבת לבדה בגשם ברחוב שלמה בן יוסף כשבבני ברק. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה טיפול ראשוני. בסיומו הועברה הילדה לרשות המשטרה, שעדיין מחפשת את הוריה. "מצאנו אותה כשהיא בוכה ובגדיה רטובים", סיפר חובש מד"א משה אליאס.

בן 4 אותר משוטט לבדו בצפון. 17 בפברואר 2024. מד"א
בן 4 אותר משוטט לבדו בצפון. 17 בפברואר 2024/מד"א

"ייבשנו אותה וביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות על מנת לשלול מצב של היפותרמיה שיכולה הייתה להיות מסוכנת ולוודא שמצבה יציב. לשמחתנו היא לא נזקקה לטיפול רפואי והעברנו אותה לשוטרים שהגיעו למקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully