וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה רוכבי אופנוע לבדיקה שגרתית - והתברר כי מעולם לא הוציאו רישיון

עודכן לאחרונה: 17.2.2024 / 2:39

בפעילות של תחנת חברון עצרו בכביש לבדיקה שני פלסטינים שמעולם לא הוציאו רישיון נהיגה. בנוסף, נמצא כי כי אחד האופנועים ללא רישוי מעל שנתיים, ואילו השני נמצא תחת הורדה מהכביש של קצין משטרה. האופנועים נגררו ואחד מהם יושמד

אופנוע נטוש ליד הגדר, קיבוץ כיסופים, 13 באוקטובר 2023. ראובן קסטרו
אופנוע נטוש (אילוסטרציה)/ראובן קסטרו

בפעילות של תחנת חברון הלילה (שבת) עצרו בכביש שני פלסטינים שמעולם לא הוציאו רישיון נהיגה. בנוסף, נמצא כי כי אחד האופנועים ללא רישוי מעל שנתיים, ואילו השני נמצא תחת הורדה מהכביש של קצין משטרה.

בפעילות היזומה השוטרים עצרו לבדיקה שני אופנועי ספורט כאשר אחד ללא לוחית רישוי, ואילו השני עם לוחית רישוי מכוסה. בבדיקה התברר כי רוכבי האופנועים, תושבי חברון, נוהגים באופנועים ישראלים ומעולם לא הוציאו רשיון נהיגה לאופנוע. בנוסף לכך נמצא כי אחד האופנועים ללא רישוי מעל שנתיים, ואילו השני נמצא תחת הורדה מהכביש של קצין משטרה.

לרוכבים בוצע שימוע על אתר ונרשמו להם הזמנות לבית משפט. האופנועים נגררו והושבתו האחד ל-90 יום והשני לצורך השמדתו.

שליח על אופנוע. ללא, פלאש 90
נהג אופנוע (אילוסטרציה)/פלאש 90, ללא

בפעילות שוטרי המחוז הצפוני שלשום נעצר תושב אום אל פחם לאחר שנתפס נוהג ברכב ממוגן ירי ונהיגה תחת פסילה בפעם השניה בתוך חודש.

במהלך בדיקת הרכב עלה כי הנהג, בן 28 תושב אום אל פחם, נהג תחת פסילת נהיגה כאשר ברכב בו נסע מסוג אאודי בוצעו שינויים והתקנה של מיגון כנגד ירי.

החשוד נעצר ובסיום חקירתו הוגש כנגדו כתב אישום באמצעות שלוחת תביעות תעבורה צפון ,בקשת מעצר עד תום ההליכים ובקשה לחילוט רכב היוקרה בו נהג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully