וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת התמונה הפרובוקטיבית של מאי גולן: "אם זו הייתה מרב מיכאלי זה לא היה יוצר עניין"

עודכן לאחרונה: 16.2.2024 / 20:53

תמונה של השרה לקידום מעמד האישה על רקע עטיפת דיסק בשם "מלכת העבדים" הופצה לאחרונה ברשתות החברתיות. "בגיל 'טיפש עשרה' עושים דברים טיפשיים", מסרה השרה וטענה כי מדובר בפוטושופ של פרצופה על גוף אחר. "לא מתביישת, לא מתנצלת ולא מתחרטת על שום דבר שעשיתי"

השרה מאי גולן לח"כ מירב בן ארי: "הקרקורים שלך מפריעים לי"/ערוץ הכנסת

תמונה של השרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה מאי גולן, הלקוחה מעטיפת דיסק בשם "מלכת העבדים" הופצה ביממה האחרונה ברשתות החברתיות. השרה הגיבה היום (שישי) לתמונה ומסרה כי פנייה נערכו בפוטושופ על גוף של אישה אחרת. "ככה זה בגיל 'טיפש עשרה' עושים דברים טיפשיים. לא מתביישת, לא מתנצלת". עוד הוסיפה וביקרה את השמאל הישראלי: "הליברלים והפמיניסטיות חשובים שהזכות שמורה רק להם".

השרה גולן פרסמה הגיבה היום בציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) לתמונתה שהפכה ויראלית ברשתות החברתיות ביממה האחרונה. השרה מסרה כי לא מדובר בגופה שלה, אלה בפניה שנערכו על תמונת גוף של אישה אחרת. "כן, הפנים הן שלי (אהבתי להצטלם מגיל צעיר) כל השאר קצת פחות", מסרה.

מאי גולן, פתיחת כנס הקיץ של הכנסת וביקור יו"ר בית הנבחרים קווין מקארת'י. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
מאי גולן, פתיחת כנס הקיץ של הכנסת וביקור יו"ר בית הנבחרים קווין מקארת'י/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

אל הציוץ עצמו הוסיפה השרה גולן מגוון תמונות פיקטיביות, בהן נוספו פניה בעריכה אל גופן של נשים אחרות, בהן תמונה שלה כגל גדות בסרט "וונדר וומן", תמונה שלה כאישה בחיג'אב ותמונה שלה כעובדת בסופר "שפע יששכר" מהסדרה "קופה ראשית"."בפעם הבאה כשתתרגשו מתמונת פוטושופ כזו או אחרת, תכתבו לי ואשלח לכם עוד הרבה!", הוסיפה וכתבה.

בנוגע לתמונה המדוברת, גולן מסרה כי "כן, אישרתי לפני מעל ל-20 שנה להשתמש בתמונת הפנים שלי לצורך עטיפת דיסק כחלק משיר הומוריסטי לחלוטין שפורסם; ככה זה בגיל 'טיפש עשרה' עושים דברים טיפשיים". השרה הוסיפה והצהירה כי "לנסות ולבייש אותי על כך - ממש לא תצליחו. לא מתביישת, לא מתנצלת ולא מתחרטת על שום דבר שעשיתי. הייתי נערה אמיצה, מרדנית ובעיקר ללא הכוונה; נערה בסיכון - שעשתה מה שראתה לנכון באותו רגע כדי לשרוד. כל מה שאי פעם עשיתי הביא אותי להיות מי שאני היום. גם שטויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גולן המשיכה את דבריה וביקרה את הגולשים שפרסמו את תמונתה. "שמחה שמצאתם דברים כל כך 'חשובים' להתעסק בהם בזמן מלחמה". השר מתחה ביקורת על מה שהוא לטענתה סטנדרט כפול.

גולן הוסיפה ומסרה כי מדובר בסטנדרט כפול, שכן לטענתה אם הייתה מתפרסמת תמונה דומה מצד פוליטיקאי מהשמאל הישראלי, כמו יאיר לפיד או מרב מיכאלי "איכשהו זה לא היה יוצר עניין, בדיוק כמו שזה לא יצר עד עכשיו".

השרה המשיכה ומתחה ביקורת על השמאל הישראלי. "נשים וגברים לובשים היום את מה שבא להם, מצטלמים איך שבא להם ומתי שבא להם וטוב שכך - אבל ה'ליברלים', ה'פלורליסטים' וכלל ה'פמיניסטיות' חושבים שהזכות הזו שמורה רק להם, ורוצים להתערב לי בחיים", מסרה, "מוזמנים להמשיך ולהנות מההתפלשות בבוץ. זה באמת מפריע לי כקליפת השום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully