וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נשכח אותך לעולם - נתת לנו תקווה בשבי": ילדיו של יאיר יעקב במילות פרידה

עודכן לאחרונה: 16.2.2024 / 10:20

אור ויגיל יעקב מניר עוז ספדו לאביהם שנרצח בשבי חמאס. "תשמור עלי בגן עדן, אוהב אותך ולעולם תהיה בלב שלי", כתב אור בן ה-17. גם יגיל, שנחטף לרצועה בשבת השחורה ושוחרר בפעימה הרביעית הצטרף למילים הכואבות של אחיו: "אבא היית הכול בשבילי, החזקת אותי ארבעה חודשים"

תיעוד ממצלמת הגוף של מחבל חמאס דקות לפני חיסלו על ידי לוחמי עוצבת הקומנדו/דובר צה"ל

ילדיו של יאיר יעקב מניר עוז שנרצח בשבי חמאס ספדו לו הבוקר (שישי) ואמרו כי הם מוציאים מעט נחמה בכך שסבלו תם. "אני יודע שעכשיו אתה לא סובל אחרי שעברת בשבי 130 ימים קשים", אמר יגיל יעקב, שנחטף גם הוא ושוחרר משבי חמאס בפעימה הרביעית. "אני מתגעגע אבא ואוהב אותך הכי בעולם, תשמור עלינו אתה וסבא בגן עדן".

אמש הודיע הקיבוץ כי יעקב נרצח בשבי חמאס וכי גופתו מוחזקת ברצועה. הוא נחטף יחד עם בת זוגו מירב טל ששוחררה והותיר אחריו שלושה ילדים: שיר (21), אור (17) ויגיל (13). "אבא היית הכל בשבילי, נתת לי תקווה שאתה עוד חי, החזקת אותי ארבעה חודשים", כתב יגיל לאביו ברשתות החברתיות. "מאז שאין לנו את הצחוקים שלנו, את הריבים והחיבוקים והארוחות ביחד אתה חסר לי".

יאיר יעקב. באדיבות המשפחה
גופתו עדיין ברצועה. יאיר יעקב/באדיבות המשפחה

"אתמול כשבאו להודיע לנו באנו לצאת למופע של עדן חסון", המשיך יגיל. "אמא חזרה ולא הבנתי למה. היא אמרה שהקצינה אמרה שהיא בדרך אלינו וכבר הייתה לי הרגשה רעה אבל קיוויתי שזה לא אתה אבא. אני מתגעגע כל כך אתה לא מבין עד כמה. אם רק הייתי יכול להחליף אותך שם".

גם אור יעקב ספד לאביו והצטרף למילים הכואבות. "אבא אין לי מילים אחרות לתאר את זה ככה אבל תשמור עלי בגן עדן, אוהב אותך ולא אשכח לעולם תהיה בלב שלי", כתב ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully