וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח קפלן מחדש את ההפגנות: מחאה מול בתי שרים וח"כים ברחבי הארץ

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 20:25

הפגנות בקריאה לקיום בחירות מתקיימות הערב מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין, מול בית השרה גילה גמליאל ומול בתיהם של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה וח"כ אופיר אקוניס. המפגינים קוראים: "נכשלתם, לכו הביתה". פעילים חסמו את כביש החוף בהרצליה ואת דרך בגין בתל אביב

בווידאו: ״בחירות עכשיו״: הפגנות ברחבי הארץ מול ראשי השרים 15.02.24/חני ברוכין, אילן פיגנבוים' שב״פ

כוח קפלן, שהודיע בימים האחרונים שיחדש את ההפגנות נגד הממשלה, מממש את כוונתו. הפגנות מתקיימות הערב (חמישי) ברחבי הארץ, מול בתי שרים וחברי כנסת מהקואליציה. עשרות מתגודדים מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין. הפגנה מתקיימת גם מול בית יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ומול ביתו של ח"כ אופיר אקוניס בתל אביב, ומול ביתה של השרה גילה גמליאל. הפגנות נוספות נערכות מול ביתו של יו"ר ועדת החוץ והביטחון יולי אדלשטיין, ומול ביתו של שר הכלכלה ניר ברקת בירושלים.

במסגרת ההפגנות חסמו פעילים את כביש החוף באזור הרצליה, ואת דרך בגין בתל אביב. כביש החוף פונה אחרי דקות אחרות. דרך בגין נותרה בינתיים חסומה.

הפגנות מול ביתו של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה. ניב אהרונסון
הפגנות מול ביתו של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה/ניב אהרונסון
הפגנות מול ביתו של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה. רוני שפירא Rony Shapiro, אתר רשמי
הפגנה מול בית יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, 15 בפברואר 2024/אתר רשמי, רוני שפירא Rony Shapiro
מפגינים בעד בחירות חוסמים את כביש החוף, 15 בפברואר 2024. אסתר וינר אילוז, אתר רשמי
חסימת כביש החוף על ידי מפגינים, 15 בפברואר 2024/אתר רשמי, אסתר וינר אילוז

מפגינה צעקה במגפון מול ביתו של יו"ר הכנסת: "עד מתי תמשיכו לרמוס אותנו? קחו את עצמכם ותעופו? נכשלתם לכו הביתה!" המשטרה הרחיקה את המפגינים מביתו של אוחנה, הם נענו לכך ומשתפים פעולה. כעת הם עומדים בצומת כ-100 מטר מביתו. הם צועקים "את כולם- עכשיו!", ומרעישים באמצעות זמבורות. נהג עצר בסמוך למפגינים ואמר להם: מה אתם עושים? תנו לנו לנשום?"

"זו ההפגנה הראשונה שהגעתי אליה מאז תחילת המלחמה", סיפר אסף דיין שהגיע להפגין מחוץ לביתו של אוחנה. "אנחנו יוצאים לרחובות כי הזעם כבר עולה על הדיכאון".

על השאלה אם הוא אינו סבור שהפגנות יפגעו עכשיו במאמץ המלחמתי השיב דיין: "אני חושב שהממשלה הזאת פוגעת הרבה יותר. ראש הממשלה לא לוקח שום אחריות על מה שהיה וגם לא שאר חברי כנסת. בזמן הזה במקום לתרום למדינה הם מבזבזים את הזמן והכסף שלנו על להשחית את פני החברה".

הפגנה מול דני דנון. מיכה ורדי Micha, אתר רשמי
הפגנה מול דני דנון/אתר רשמי, מיכה ורדי Micha
הפגנה מול ניר ברקת בירושלים. ללק, אתר רשמי
הפגנה מול ביתו של ניר ברקת בירושלים, 15 בפברואר 2024/אתר רשמי, ללק

יעל אלון ששכלה את אביה במלחמת יום כיפור ואת בנה באסון ב-7 באוקטובר, אמרה בהפגנה מול ביתו של שר המשפטים: "הממשלה כשלה וממשיכה להיכשל ולפלג ביננו. דור בני לקח אחריות והיה מפקד בסיירת אגוז אנחנו ראויים להנהגה שתיקח אחריות".

ההפגנות נגד הממשלה אמנם מתקיימות בשלב זה ללא קשר ישיר להפגנות למען החטופים, אך המפגינים מחוץ לביתו של אוחנה מתכוונים להצטרף בהמשך להפגנה של משפחות החטופים מחוץ לבסיס הקרייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully