וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 כתבי אישום ועבירות חמורות: צעיר ביצע רכישות באלפי שקלים בכרטיסי אשראי שגנב

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 18:31

בן ה-20, תושב הכפר ערערה ככל הנראה גנב את כרטיסי האשראי מרכבם של תושבי עארה, ערערה וקרע. מעצרו הוארך מעת לעת, במקביל לכתב האישום הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים

תפיסת גנב כרטיסי אשראי בערערה/דוברות המשטרה

כמה מתושבי הכפרים עארה, ערערה וקרע התלוננו בחודשיים האחרונים על כך שכרטיס האשראי שלהם נגנב מרכבם, וכי בוצעו בו רכישות בשווי אלפי שקלים. עם קבלת התלונות, שוטרי תחנת עירון פתחו בחקירה סמוייה שהובילה אותם אל תושב ערערה בן 20, שנעצר בחשד למעורבות במקרים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת. 16 כתבי אישום המייחסים לחשוד עבירות חמורות הוגשו כנגדו, בנוסף לבקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

לפני כשבועיים, המשטרה עצרה שלושה תושבי הכפר ואדי חמאם הסמוך לטבריה בחשד שהוציאו במרמה סחורות בשווי מאות אלפי שקלים מספקים מרחבי הארץ. בחקירתם עלה כי לשלושה היה דפוס פעולה ייחודי עליו חזרו בכמה הזדמנויות. החשודים היו מוציאים במרמה פרטי אשראי ופרטים מזהים מאזרחים ומשתמשים באלו כדי לקנות סחורה כגון מזגנים, ריהוט גן, מנועי סירה ועוד. כאשר בעלי הכרטיס גילו שפרטיהם נגנבו, הם היו מתקשרים לחברת האשראי ומבטלים את הרכישה, וכך הספקים נותרו ללא הסחורה וללא הכסף. בית המשפט הורה על הארכת מעצרם של החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully