וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פענחה רצח בבאקה אל-גרבייה

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 12:16

לפי כתב האישום, אבו יונס החליט לגרום למותו של ג'אברין, וסידר פגישה עימו בביתו. לפני הפגישה, ניתק את מצלמות האבטחה בביתו ועל עמוד בכניסה לביתו. בעת ששהו בחניית ביתו, דקר אותו באמצעות סכין. הפרקליטות הגישו נגדו כתב אישום בגין רצח בנסיבות חמירות

פענוח רצח בבאקה אלגרביה: מפקד יל״פ מנשה, רפ״ק דוד גאולה/דוברות המשטרה

בתום חקירת היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה, הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד סאכר אבו יונס, בן 25 מבאקה אל-גרבייה בגין רצח מוחמד ג'אברין תושב אום אל פחם על רקע סכסוך ביניהם.

שוטרי תחנת באקה אל גרבייה הוזעקו עם קבלת דיווח על אירוע דקירה בעיר במסגרתו נקבע מותו של מוחמד ג'בארין מהעיר אום אל-פחם. החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה, ולאחר פעולות חקירה שכללו שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים נחשפה זהותם של מספר חשודים ברצח והם נעצרו. החשודים הובאו לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה שבסיומה נכלאו.

היום הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום בגין רצח בנסיבות חמירות וכן ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

פענוח רצח בבאקה אלגרביה: רפ״ק דוד גאולה. דוברות משטרת ישראל
רפ״ק דוד גאולה/דוברות משטרת ישראל

לפי כתב האישום, אבו יונס החליט לגרום למותו של ג'אברין, וסידר פגישה עימו בביתו. לפני הפגישה, ניתק את מצלמות האבטחה בביתו, וביקש מקטין קרוב משפחתו לנתק מצלמות אבטחה שמוצבות על עמוד בכניסה לביתו. לאחר מכן הצטייד בסכין.

בעת שאבו יונס וג'אברין שהו בחנייה, דקר הנאשם את המנוח באמצעות הסכין, שתי דקירות בחזה ובבטן. ג'אברין שנחבל קשות, נמלט מהמקום בריצה לעבר תחנת דלק סמוכה, כשהוא מדמם, והתמוטט בסמוך לתחנת הדלק. מיד לאחר מכן, נכנס אבו יונס לרכב המנוח, נסע עם הרכב לשכונה סמוכה באבקה אל גרביה שם החנה את הרכב. לאחר מכן שב הנאשם לביתו ונמלט מהמקום. הנאשם נעצר על ידי כוח בילוש משולב מתחנת באקה אלגרביה, אום אלפחם ויל"פ מנשה, זאת במהלך ניסיון בריחתו על כביש 65 לכיוון חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully