וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד מג"ב בטקס סיום קורס קצינים: "הנופלים צריכים לדעת שיש מי שימשיך את דרכם"

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 10:29

35 צוערות וצוערים הצטרפו לשורות הפיקוד של משמר הגבול, ביניהם מפקח ניתאי כהן שנלחם בדרום בבוקר 7 באוקטובר. ניצב בריק יצחק: "את אחד הפרקים המשמעותיים בחייכם אתם כותבים בעיצומה של מלחמה צודקת - כי אין לנו בית אחר"

טקס סיום קורס קצינים של מג"ב התקיים אמש (רביעי) במועצה אזורית 'חוף הכרמל', במעמד מפקד מג"ב, ניצב בריק יצחק ומפקדים מהחיל. "הנופלים צריכים לדעת שיש מי שימשיך את דרכם", אמר ניצב בריק יצחק.

בצל הלחימה, 35 קצינות וקצינים הצטרפו לשורות הפיקוד של מג"ב, על כלל גזרותיו. בין הבוגרים, קצין שלחם בדרום הארץ והציל חיים. הצוערים צעדו על רחבת המסדרים לאחר שצלחו את מסלול ההכשרה שארך שמונה חודשים וכלל מספר פרקים עיקריים, בהם קורס ההכנה לקצינים בבית הספר החילי, קורס קציני יבשה בבה"ד 1 וקורס ההשלמה החילי, הן במכללה הלאומית לשוטרים והן בבית הספר החילי.

מפקד מג״ב, ניצב בריק יצחק, בטקס סיום קורס הקצינים של משמר הגבול, 14 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
"הנופלים צריכים לדעת שיש מי שימשיך את דרכם". ניצב יצחק/דוברות משטרת ישראל

בין הבוגרים שהוסמכו היה מפקח ניתאי כהן, שהחל את שירותו הסדיר במג"ב ושירת בגזרת ג'נין, שם לקח חלק בפעילויות מבצעיות למעצרי מבוקשים וסיכול טרור. ב-7 באוקטובר בהיותו צוער בפרק קורס קציני היבשה בבה"ד 1 החליט לקפוץ מהעיר עפולה לגזרת הדרום על מנת לסייע לכוחות, וחילץ יחד עם חבריו לקורס מספר רב של אזרחים וחיילים. במהלך הפעילות, נתקל כהן במחבל וחיסל אותו, ואף הגיש טיפול מציל חיים לחברו שנפצע מירי מחבלים בצוואר.

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק אמר בטקס: "את אחד הפרקים המשמעותיים בחייכם אתם כותבים בעיצומה של מלחמה אכזרית באופן שבו נפתחה, נחושה, עיקשת ובעיקר צודקת! צודקת כי אין לנו בית אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully