וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 26 גנב רכב מתל אביב, ניגח ניידות משטרה, הכה שוטר לבסוף נעצר

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 5:54

החשוד, שוהה בלתי חוקי בן 26 מרמאללה, גנב כלי רכב ממרכז העיר תל אביב. במהלך מנוסתו התנגד ברכבו בניידות המשטרה שרדפו אחריו, כמעט פגע בשוטרים ובפועלים שעבדו בכביש, ואף הכה את אחד השוטרים. הצעיר נעצר בכניסה לרמת השרון ונלקח לחקירה

תיעוד: רכב שנסע בפראות בב"ש ניגח ניידת ופצע שלושה אנשים/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) תושב ראמללה בן 26 לאחר שניסה להימלט עם רכב גנוב מתל אביב, ניגח ניידת וסיכן את חיי השוטרים הפועלים בכביש.

בסמוך לשעה 02:00 קיבלו שוטרי תחנת לב תל אביב דיווח על גניבת כלי רכב ממרכז העיר. מיד עם קבלת האירוע, שוטרי התחנה, בשיתוף עם שוטרי תחנת גלילות, צוות השיטור העירוני ומתנדבים, החלו בפעילות לאיתור הרכב ולכידת החשוד. השוטרים זיהו את הרכב נוסע מתוך תך אביב וממשיך לכיוון כביש 5, כשהנהג נוסע באופן פרוע, על השוליים ומנגח ניידות משטרה שרדפו אחריו. כמו כן, הנהג כמעט פגע בשוטרים שעמדו מחוץ לניידת וחסמו את הכביש ובפועלים שביצעו עבודות בכביש.

תושב רמאללה בן 17 נעצר בחשד לרצח בדריסה של שוטר בשרון. הזירה, 17 ביולי 2022. דוברות משטרת ישראל
גנב רכב והתנגד בניידות משטרה, צעיר בן 26 מרמאללה/דוברות משטרת ישראל

במהלך המרדף ובניסיון לעצור את החשוד, שסיכן את חיי הפועלים והשוטרים, ביצע שוטר ירי לגלגלי הרכב, אולם החשוד המשיך במנוסה, כשהוא מנגח ניידות משטרה נוספות. לבסוף, הצליחו השוטרים לחסום את הרכב בכניסה לרמת השרון. בשלב זה, החשוד ניסה לברוח רגלית מהרכב ואף הכה את אחד השוטרים, אולם לבסוף נעצר. החשוד, שוהה בלתי חוקי בן 26 מרמאללה, נלקח לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully