וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדנית במד"א הדריכה טלפונית אישה בלידתה - ופגשה את הילדה כעבור 12 שנה

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 22:20

לפני 12 שנה ענתה עדי רוזנפלד, אז תורנית במוקד 101 של מד"א, לשיחה משלומי, שנאלץ לעצור בצד הכביש וליילד את אישתו בעזרתה. דקות לאחר מכן נולדה בתם של הזוג, הילה. 12 שנה לאחר מכן הזמינו ההורים המאושרים את המוקדנית לאירוע בת המצווה שלה

מפגש המוקדנית במד"א עם הילדה אותה סייעה לילד - לפני 12 שנה/קרדיט: הדר בן שימול

חובשת במוקד מד"א הדריכה טלפונית אישה במהלך לידתה לפני 12 שנה. לאחרונה חגגה הבת בת מצווה, והזמינה לאירוע את אותה תורנית במוקד שיילדה אותה, ושם הן נפגשו לראשונה במפגש מרגש.

לפני 12 שנה, ענתה עדי רוזנפלד, אז תורנית מוקד במוקד 101 של מד"א, לשיחה שהתקבלה במוקד. מהצד השני היה שלומי, תושב מודיעין, שנאלץ לעצור יחד עם אשתו בצד הכביש בדרך לבית החולים וליילד אותה בעצמו. עדי הדריכה אותו, ובתוך דקות הגיחה לאוויר העולם בתם הילה.

בימים אלו, חגגה הילה את בת המצווה שלה, ולאירוע הוזמנה עדי, אותה חובשת במוקד מד"א. באירוע הושמעה ההקלטה של שיחת מד"א מאותו היום, לפני 12 שנה. במפגש התחבקו עדי והילה, ודיברו על אותו הערב.

מפגש המוקדנית של מד"א עם הילדה אותה סייעה לילד לפני 12 שנה, באירוע בת המצווה שלה.. קרדיט: הדר בן שימול, מד"א
אירוע בת המצווה של הילדה אותה סייעה המוקנית במד"א לילד/מד"א, קרדיט: הדר בן שימול

"עשיתי את העבודה שלי, זה מה שאני יודעת לעשות - להציל חיים וגם אם צריך ליילד, זה מה שאני אוהבת, ככה כבר 22 שנה", סיפרה עדי. "שלומי והאמא המופלאה הזו הם הגיבורים האמיתיים פה. הילה - מהיכרות קצרצרה עם ההורים, בטוחה שלא משנה מה תרצי לעשות, תוכלי להשיג אותו".

  • עוד באותו נושא:
  • מד"א
  • לידות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully