וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאלות סביב "שיחת הווטסאפ של האמהות": האם מדובר בהונאה לטובת גיוס כסף?

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 16:56

בעקבות פרסום השיחה שהסעירה את הרשת, נפתחו קמפיינים שביקשו לעזור לאם דלת האמצעים. כעת, לפי דיווח בערוץ 13, קיים חשד שהשיחה זויפה לצורך גיוס הכסף. יחד עם זאת, במשטרה ובמשרד החינוך מסרו כי לא הוגשה תלונה נגד קמפיינים מעין אלה

"פה לא צוחקים עליי": המיזם המרגש עבור ילדים שעוברים חרם/מתוך המהדורה המרכזית, חדשות 13

שיחת הווטסאפ בין שתי האימהות שפורסמה אתמול הינה הונאה לטובת גיוס כסף - כך דווח היום (רביעי) בערוץ 13. מהדיווח עולה כי שיחת הווטסאפ בין האמהות, בהן אחת לא הזמינה את בתה של השנייה ליומולדת, מכייוון שהיא לא מביאה מתנה יקרה מספיק, זויפה, וזאת כדי לגייס כסף בקמפיינים שקריים לטובת האם דלת האמצעים. לעומת זאת, במטה המשטרה הארצית והמחוזית, וכן במשרד החינוך מסרו שלא מכירים תלונה נגד קמפיינים כאלה.

צילומי המסך של שיחת הווטסאפ בין שתי האימהות הופצו אתמול ברשת. בשיחה, אם ילדת יום ההולדת טענה שמתנה בסך 50 שקלים אינה מספיקה כדי לכסות את עלויות יום ההולדת של בתה, ולכן היא אינה מוזמנת. אמה של הילדה השנייה ביקשה להתחשב במצבה הכלכלי ולהסביר לשאר הילדים ש"כל מתנה היא מתנה", אך נתקלה בסירוב.

התכתבות בין 2 אמהות בה נדרש מאחת הילדות לא להגיע ליום הולדת בגלל מתנה. ללא, צילום מסך
צילום מסך של השיחה שהופצה ברשת/צילום מסך, ללא
התכתבות בין 2 אמהות בה נדרש מאחת הילדות לא להגיע ליום הולדת בגלל מתנה. ללא, צילום מסך
צילום מסך של השיחה שהופצה ברשת/צילום מסך, ללא

לפי התכתובת שהועלתה לרשת, אמה של ילדת יום ההולדת הסבירה לאם השנייה כי היא עורכת לילדה "יום הולדת לפי מה שהיא רוצה", וכי היא "סופגת עלויות מאוד גבוהות". היא ציינה כי "זה אמור להיות ההיגיון שלך לא לשלוח את הילדה כי היא לא מביאה מתנות. החברות תמיד מדברות עליה שהיא לא מביאה מתנות באף יום הולדת ואוכלת כמו חזירה (מילים של הילדות)".

מנגד, האם של הילדה שלא הוזמנה, השיבה לה: "מה? היא אוהבת לבוא ולשמוח בשביל החברות שלה, מה היא אשמה שאין לה כסף? אני לא מתביישת, אני נלחמת על כל שקל. אז אני כן קונה גיפטקארד ב-50 ש"ח והילדה לא באה בידיים ריקות. אולי את והאימהות האחרות צריכות לדבר על זה שכל מתנה היא מתנה והעיקר הכוונה. הם בכיתה ה', אני בהלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully