וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית לשעבר מזי פיליפ הפסידה בבחירות למושב של ניו יורק בקונגרס האמריקני

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 6:09

פיליפ בת ה-44, עלתה לישראל מאתיופיה לפני שעברה לארה"ב, והציבה במרכז הקמפיין את סוגיית ההגירה. הלילה, היא הפסידה בבחירות המיוחדות ליריבה הדמוקרטי טום סוזי, שכיהן בתפקיד בעבר. בעקבות ניצחונו של סוזי, היתרון הזעום של הרפובליקנים בבית הנבחרים יצטמצם עוד יותר

"איפה ג'קי?": ביידן חיפש בקהל חברת קונגרס שמתה לפני כחודשיים/רויטרס

מזי פיליפ, הישראלית לשעבר שהתמודדה מטעם המפלגה הרפובליקנית בבחירות למושב מדינת ניו יורק בקונגרס האמריקני הפסידה הלילה (רביעי) ליריבה הדמוקרטי, חבר הקונגרס לשעבר טום סוזי. בעקבות ניצחונו של סוזי, היתרון הזעום של הרפובליקנים בבית הנבחרים יצטמצם עוד יותר.

השניים התמודדו על מושב של המחוז השלישי של ניו יורק, שהתפנה בעקבות הדחתו בדצמבר של חבר הקונגרס הרפובליקני ג'ורג' סנטוס, שהסתבך בפלילים. סוזי החזיק במושב הזה מ-2017 ועד תחילת השנה שעברה, אחרי שהפסיד בבחירות האמצע לסנטוס.

פיליפ בת ה-44, אם לשבעה, עלתה לישראל מאתיופיה ושירתה בצנחנים לפני שעברה לארצות הברית. היא שמה במרכז הקפמיין שלה את משבר ההגירה, והאשימה את סוזי בכך שלא טיפל בו במהלך כהונתו הקודמת בבית הנבחרים.

מזי מליסה פיליפ, ישראלית לשעבר המתמודדת על מושב של ניו יורק בקונגרס, 7 בפברואר 2024. GettyImages
מזי מליסה פיליפ, ישראלית לשעבר המתמודדת על מושב של ניו יורק בקונגרס, 7 בפברואר 2024/GettyImages

"הפתרון הוא שאנחנו צריכים לבוא עם תכנית איך אנחנו הולכים להביא אנשים למדינה הזו באופן חוקי, כפי שאני הגעתי למדינה הזו, כפי שבעלי הגיע למדינה הזו", אמרה אתמול לרשת CNN. "בעלי הוא קרדיולוג. בניתי את עצמי, אני רצה לקונגרס. המדינה הזו יכולה לתת לך את ההזדמנות הזאת, אבל אתה צריך לבוא בדרך הנכונה", הוסיפה. "כרגע, איך שהדברים מתנהלים, זה לא נכון".

מנגד, סוזי השווה פיליפ לבין סנטוס, ואמר כי למצביעים במחוז שלהם "נמאס מכל הדבר הזה של ג'ורג' סנטוס". הוא הוסיף: "אין לה עמדות מפורטות בנוגע לנושאים השונים. היא לא נפגשת עם הציבור. היא לא עונה לשאלות מהציבור. זה אותו הדבר", אמר על יריבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully