וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרם של שני תושבי עכו בחשד לגניבת חלקי משאית והחזקת סמים

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 18:40

החשודים עצרו בסמוך למשאית חונה בעיר, פירקו ממנה חלקי רכב ונסעו משם. המשטרה עצרה אותם לאחר מעקב של תצפיתנים של המוקד העירוני וגילו במשאית את החלקים וסמים במשקל שנועד על פי החשד למטרות סחר והפצת סמים

בית המשפט העכו האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרם של שני תושבי העיר בחשד לגניבה והחזקת סמים במשקל מסחרי. השניים, בני 41 ו-56 נקלטו על ידי שוטרי תחנת עכו של "מרחב אשר" בשיתוף עם תצפיתני מצלמות האבטחה של המוקד העירוני בעיר, כשעצרו בסמוך למשאית חונה אחרת ופירקו ממנה חלקי רכב וכן גנבו מתוכה חפצים והמשיכו בנסיעה.

חלקי המשאית שנתפסו אצל החשודים בעכו, 13 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
חלקי המשאית שנתפסו אצל החשודים בעכו. היום/דוברות משטרת ישראל

שוטרי תחנת עכו הצליחו לתפוס את החשודים במשאית וברשותם נתפסו חלקי רכב מפורקים ותיק עם חפצים החשודים כגנובים, וכן חומרים החשודים כסמים מסוג הירואין במשקל שנועד על פי החשד למטרות סחר והפצת סמים.

בשבוע שעבר שני תושבי הצפון נעצרו בחשד להפעלת תחנת סחר בסמים בעכו. השניים, תושבי האזור, נתפסו במבנה ברחוב הרצל בעיר, בו נתפסו על פי החשד מנות של הרואין וקוקאין בכמויות מסחריות.

במקרה אחר שהתרחש בשבוע שעבר בעיר, שוטרי תחנת עכו עצרו חשוד בתוך מעבדת סמים וברשותו אמל"ח, זאת לאחר שהסתתר מהמשטרה במשך חודשיים בגין חשד לדקירתו של אדם אחר. כאמור החשוד נעצר ובכוונת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully