וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחה שזעזעה את הרשת: "הילדה שלך לא רצויה, היא לא מביאה מתנות בימי הולדת"

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 13:38

גולשים ברשת מוחים על שיחה שפורסמה בה אם שבתה בכתה ה חוגגת יום הולדת מסרבת להזמין ילדה אחרת רק בגלל שהיא מביאה מתנה בסך 50 שקל: "אני משלמת 9,500 שקל, הילדה שלך לא מביאה מתנה ואוכלת כמו חזירה". האם של הילדה המוחרמת בהלם: "היא אשמה שאין לה כסף? העיקר הכוונה"

מאתמול (שני) מופצים בפייסבוק צילומי מסך של שיחת ווטסאפ בין שתי אימהות - האחת שבתה חגגה יום הולדת, והשנייה שבתה לא הוזמנה לחגיגה, לטענת האם המארחת, משום שהמתנות שהיא מביאה לא מספיקות. אם ילדת יום ההולדת טענה שמתנה בסך 50 שקלים אינה מספיקה כדי לכסות את עלויות יום ההולדת של בתה, ולכן היא אינה מוזמנת. אמה של הילדה השנייה ביקשה להתחשב במצבה הכלכלי ולהסביר לשאר הילדים ש"כל מתנה היא מתנה", אך נתקלה בסירוב.

לפי התכתובת שהועלתה לרשת, אמה של ילדת יום ההולדת הסבירה לאם השנייה כי היא עורכת לילדה "יום הולדת לפי מה שהיא רוצה", וכי היא "סופגת עלויות מאוד גבוהות". היא ציינה כי "זה אמור להיות ההיגיון שלך לא לשלוח את הילדה כי היא לא מביאה מתנות. החברות תמיד מדברות עליה שהיא לא מביאה מתנות באף יום הולדת ואוכלת כמו חזירה (מילים של הילדות)".

מנגד, האם של הילדה שלא הוזמנה, השיבה לה: "מה? היא אוהבת לבוא ולשמוח בשביל החברות שלה, מה היא אשמה שאין לה כסף? אני לא מתביישת, אני נלחמת על כל שקל. אז אני כן קונה גיפטקארד ב-50 ש"ח והילדה לא באה בידיים ריקות. אולי את והאימהות האחרות צריכות לדבר על זה שכל מתנה היא מתנה והעיקר הכוונה. הם בכיתה ה', אני בהלם".

התכתבות בין 2 אמהות בה נדרש מאחת הילדות לא להגיע ליום הולדת בגלל מתנה. ללא, צילום מסך
התכתבות בין 2 אמהות בה נדרש מאחת הילדות לא להגיע ליום הולדת בגלל מתנה/צילום מסך, ללא
התכתבות בין 2 אמהות בה נדרש מאחת הילדות לא להגיע ליום הולדת בגלל מתנה. ללא, צילום מסך
התכתבות בין 2 אמהות בה נדרש מאחת הילדות לא להגיע ליום הולדת בגלל מתנה/צילום מסך, ללא

האם של ילדת יום ההולדת ענתה: "את יכולה להיות בהלם, זה לגמרי שלך. אני מוציאה 9,500 שקל על המסיבה, לא כולל אוכל ושתייה וזה כולל ארוחה למבוגרים. מן ההיגיון שהיא תקבל מתנות מושקעות. ואם זה אומר שהילדה מביאה 50 ש"ח מתנה - שלא תבוא, זה עדיף. נגיד שהיא חולה, זה לא כזה מעניין. מה קשה לכבד את הבקשה שהילדה לא תבוא?".

האם של הילדה שלא הוזמנה הגיבה: "הילדה תתבאס, מה אגיד לה? שלא רצו שתבואי בגלל שאת לא מביאה מתנה יקרה? במקום שתסבירי לילדה שלך שהעיקר הכוונה?".

האם של ילדת היום הולדת השיבה: "תשברי את הראש את. הילדה לא רצויה וזהו. אנחנו אימהות, נסגור את זה בינינו כדי שהילדה לא תיפגע".

הפוסט שהועלה לרשת גרר תגובות קשות של גולשים רבים שהזדעזעו מהשיחה בין שתי האימהות, ואף זכה לקרוב לעשרות אלפי שיתופים.

  • עוד באותו נושא:
  • ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully