וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמהות ללוחמים לחברי הכנסת: "הפילו את הממשלה"

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 12:18

"אמא ערה", התארגנות של אימהות שילדיהן גויסו למלחמה, שלחה מכתב לכל 120 חברי הכנסת, עליו חתמו מעל 500 אימהות בקריאה להחזרת המנדט לעם לצורך כינון אמון מחדש בין העם לנבחריו.

בפתיחת המכתב נכתב: "אנו החתומות מטה, אימהות ללוחמים ולוחמות בסדיר ובמילואים, קוראות לחברי כנסת ישראל להביא לפיזורה של הכנסת ולהכריז על מועד קרוב לבחירות".

במכתבן, קובלות האימהות כי מאז פרוץ המלחמה, הן צופות בעיניים כלות ומבועתות כיצד חברי הקואליציה בוחרים לפעול לשימור שרידותה של הממשלה ולהימנע מפיזור הכנסת מתוך אינטרסים צרים ואישיים.

הן תוקפות את חברי הכנסת בטענה כי מטרות המלחמה הוגדרו באופן מעורפל שאינו מאפשר לקבוע את סיומה, על כך שהם מסרבים לדון "ביום שאחרי" באופן שמסכן את ההישגים הצבאיים להם אחראים הלוחמים והלוחמות, על כך שחלק מהם מתבטאים באופן משולח רסן וחסר אחריות שחושף את ילדיהן להעמדה לדין בהאג, כרסום באמון ביכולת שלהם לקבל החלטות ענייניות והפגיעות החוזרות והנשנות מצד חברי כנסת בראשי מערכת הביטחון.

את מכתבן חתמו בכך שאיבדו אמון בממשלה זו וביכולתה לקבל החלטות כבדות משקל הנוגעות לגורל ילדיהן המגנים על המולדת: "אנו יוצאות בקריאה לכלל חברי הכנסת, לגלות מעט מהאומץ והאחריות של ילדינו, להצביע אי אמון בממשלה הזו ולפעול להחלפתה בממשלה, אשר תזכה מחדש באמון העם ותהיה מחויבת לביטחון המדינה ולשיקומה, מתוך חזון של תקווה ותקומה לכלל אזרחי ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • כנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully