וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלב קרס צויר על תא שירותים באוניברסיטה העברית: "עצרו את רצח העם בעזה"

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 10:13

הצלב נמצא בשירותים של הפקולטה למדעי החברה במוסד הלימודים בבירה. בכיתוב באנגלית לידו נכתב: "עצרו את רצח העם בעזה"

ציור של צלב קרס אותר היום (שני) בתא שירותים בפקולטה למדעי החברה באוניברסיטה העברית בירושלים. לצד הצלב נראה הכיתוב באנגלית: "עצרו את רצח העם בעזה".

מהאוניברסיטה העברית נמסר כי "האוניברסיטה העברית מגלה אפס סבלנות לכל גילוי אנטישמיות. אנחנו רואים בחומרה רבה את האירוע. העניין נחקר והכתובת נוקתה מיידית"

לא מדובר במקרה הראשון בו צויר צלב קרס בהקשר המלחמה עם עזה. עם תחילת המלחמה, בחודש אוקטובר, קיבלו תושבי שכונת תלפיות בירושלים משלוח אליו הוצמדה מעטפה שעליה צוייר צלב קרס. עוד צויר על המעטפה גם דגל ישראל אליו מכוונת אצבע משולשת.

משופרסל גינו את המעשה מכל וכל, ונקטו צעדים נגד העובדים החשודים במעשה. "שופרסל רואה את האירוע בחומרה רבה ותגלה אפס סבלנות כלפי אירועים מסוג זה", נמסר מטעם הרשת. "העובד המעורב אותר, זומן באופן מידי לשימוע לפני פיטורים ותוגש נגדו תלונה במשטרת ישראל. אנו מתנצלים מעומק הלב על האירוע החריג ומוקיעים התנהגות שכזו".

תא שירותים באוניברסיטה העברית. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
צלב הקרס שצויר בתא השירותים, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש נובמבר האחרון, נדקרה אישה יהודה בת 30 בעיר ליון שבצרפת, כשעל דלת ביתה צויר צלב קרס. כלי התקשורת אישרו כי קיימת מזוזה בדלת ביתה וכך לפי החשד התוקף זיהה אותה כיהודייה. "הממצאים הראשוניים הביאו את הפרקליטות בליון לפתוח בחקירה של ניסיון רצח שהוחמר בשל העובדה שהמעשה עשוי להיות מונע ממניע אנטישמי", נמסר מהפרקליטות בהקשר לראיות.

אישה נלקחה לבית החולים ומצבה אינו בסכנת חיים, ולפי התיאור שמסרה למשטרה המקומית היא הותקפה על ידי גבר רעול פנים לבוש בבגדים כהים, שדפק על דלת ביתה ואז תקף אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully