וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים נשאו דברים בוועדת החינוך התרבות והספורט

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 14:07

בדיון משותף של ועדת החינוך התרבות והספורט יחד עם הוועדה לעניני צעירים, נשאו דברים נציגי משפחות החטופים.

צביקה מור, אביו של איתן שאיבטח את המסיבה בנובה ונחטף לעזה: "כל המשפחות שמחות בשובם של שני היקירים ששוחררו הלילה. אנחנו גאים בממשלה ובצבא שלנו על האומץ והניסיון שנעשה כל העת להשבת החטופים, בדרך ששומרת על הכבוד הלאומי שלנו ומבטיחה את ביטחון חייהם של כלל אזרחי המדינה. לכניעה לארגוני הטרור, מעבר לנזק בהווה, יש נזק מאד גדול בעתיד. לא רק שבישראל תמיד נהיה תחת סכנת חטיפה אלא כך גם יהודים בכל העולם, כי האויבים ילמדו שכדאי לחטוף יהודים."

יזהר ליפשיץ, בנו של עודד שחטוף בעזה: "אם נמשיך כך, אני אקבל את אבא שלי בן ה-83 בשקית, במאה אחוז. לגמור עם חאן יונס זה לא הניצחון. הניצחון הוא להחזיר את החטופים חיים. אנחנו פונים לממשלה לקבל החלטה אמיצה, כי אם לא נעשה זאת היום או מחר, ההזדמנות תחלוף ונקבל את יקירינו בשקיות. אנחנו רוצים מו"מ מיידי."

חן אביגדורי שרעייתו ובתו שוחררו משבי חמאס לאחר למעלה מ-50 יום: "בתי ואשתי נהנות מחופש של חודשיים אחרי ששוחררו משבי השטן. אם יש צורך נדבר שוב עם השטן. הלחץ הצבאי עזר לעסקה אבל מה שהביא את החטופים הביתה זה נייר ועט ולא רובה וחרב. אין הפרדה בין משפחת חטופים אחת לאחרת ולא בין משפחות חללים. לי יש במשפחה 3 נרצחים, חטוף שנשאר בעזה ו-6 משוחררים. אני מבקש בלי ההפרדה, כי היא לא נכונה. מי שעושה אותה מנסה לסכסך בינינו. לאחרונה נהייתי מטרה אישית לתגובות נוראיות בטוויטר, כשהעדינה בהם קוראת לי משתף פעולה של חמאס. אני מבקש מאנשי החינוך בוועדה להוקיע את האנשים האלה מתוך המחנה. היה גם מי שכתב לי שטוב שחטפו קיבוצניקים כי זה פחות מצביעי שמאל. מבחינתי, האנשים האלה צריכים להיות מוצאים מחוץ למחנה. הם לא אחים שלי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully